網民熱話 試用期 職場 福利 年假 病假 醫療卡

職場騙案 返工大半年就轉工的原因 上司應承試用期後加人工 點知⋯⋯|網民熱話

社會熱話

廣告

【職場・試用期網民熱話】試用期,對於唔少人嚟講係漫長嘅三個月!過咗試用期代表你可以享用公司更多福利:年假、醫療卡等,更重要嘅係人工都可能會有所調整。

撰文:Purple弟弟| 圖片:unsplash、電視截圖

上司應承試用期後加薪

小弟第一次轉工,人工係無任何加幅。但見工時上司應承我,只要過試用期,就會加返$1,000俾我!咁其實呢次轉工都叫做加咗人工,只係遲少少啫,我當時心裡面係咁樣諗。

日子過得好慢,因為無論轉幾多次工,都只係由一個煉獄跳去另一個煉獄!

三個月後 當無事發生過?

好辛苦咁捱過咗三個月,上司終於召我入房:「做成點啊喺到?」、「同事都幾好,工作都叫上晒手冇乜大問題!」

「我都留意到你係上手得幾快,繼績俾心機啦,俾返封信你通知你過試用期,你仲有冇問題?」

呢世人最憎人呃我

雖則我平時小巴都唔敢嗌有落,但我呢世人最憎人呃我,所以我都忍唔住問:「咁人工方面…係咪會有調整?」

「唔會啊,做咩咁問?」做咩咁問?你條八婆自己應承我㗎!

牧羊人的3次機會

「入職果陣,你同我講話如果過咗試用會加返$1,000俾我…」

「有啲咁嘅事?唔緊要啦,我見你都幾有心做,你遲啲跟埋Peter個project,到時就一次過加$2,000俾你啦!」咁大家細個都有睇過狼來了的故事,大家都俾牧羊人3次機會,我又點會唔俾多次機會上司

絕望轉工真相…

嗯,我中伏了,做咗大半年都無加過一蚊,絕望地又要轉工了。

「Purple弟弟,初步嚟講我哋都滿意嘅,但人工方面暫時可能低少少一開頭,等你過咗試用,我哋就會調整返去你滿意嘅水平!」我係袋入面拎咗支錄音筆、筆同簿出嚟!「你介唔介意講多次?」