老屎忽

老屎忽同事日日炫耀兒子名成利就 我只想說:「別煩著我」

社會熱話

廣告

大家有冇試過遇到一些麻煩同事,大多數是老屎忽,成日同身邊D 同事講自己個仔考到咩工,25歲已經月入5萬多,差唔多每見你一次就同你講一次佢個仔的最新動態。而呢種老屎忽多數是沒生產力,成日R 水吹,其實唔係想聽你講,只不過係想哂命,不停係咁講自己個仔的威水史。

撰文: 十文治    |   圖片:Visualhunt

1)得閒冇嘢做就過來R 水吹

呢種老屎忽成日射波,搵親你多數唔係傾公事,而係又講佢個仔搵幾錢。我真係心諗其實你想我答你D 咩。次次見到你都調頭走,呢種老屎忽都會走埋黎同你講重覆的說話。講得多真係好老土。而且重點係全部都係廢話同講過N 次。

2)最叻認屎認屁

當有邊個同事升職或跳槽去更好的offer ,呢個老屎忽又會話係我叫佢咁做。我真係聽到反哂白眼,有時真係想唔理佢,你問佢正經嘢就唔覆,佢講D 無聊嘢就得。

3)成日叫人quit

呢種老屎忽好鍾意叫人quit,話呢份工唔夠高人工,做咩唔quit。我真係好唔想理佢,你自己留咁耐日日尸位素餐叫人quit。

你自己冇料早出世,競爭唔似現在。人望高處個個都係,但有時人在江湖,你估真係自由身咩?

4)講淫嘢以為自己好威

經常講自己以前的風流史,北上尋歡的過程,但其實隔離有好多人,我真係好想走,你屋企係咪冇人聽你講嘢。