會計界Big 4

會計界Big 4 請人 面試要你即場作一首詩

社會熱話

廣告

會計界Big 4一向係唔少BBA 學生畢業後的出路,包括羅兵咸永道(PwC)、畢馬威(KPMG)、安永(EY)及德勤(Deloitte),而PwC 今年面試改了一些新意。

撰文: Science   |   圖片:Visualhunt

近年不同公司都興用唔同活動去請人,例如整一D leadership exercise,要人用紙整一座塔出來,又會要人透過不同工具把一個球運送到對面。因此,GPA高 已經唔係搵好工的要素,公司更重視的是員工的判斷力和溝通能力。

 

而PwC 的新穎interview 問題更能考一眾考生,如問你可否即場作一首詩。用Rap 的方式介紹自己和用一個卡通人物介紹自己等。其實都冇標準答案,最重要係具創意及應變力。

Audit、tax 的知識係常問,而時事亦是重點。考生就算唔識果題,都要冷靜,嘗試用其他角度作答便可。

同埋會鍾意問BIG 4 的壞處如工時長、入職人工不是太高等來看求職者的反應,這些問題求職者都應好好準備。