靚女

【多圖】靚女真係做咩都有著數 盤點三大IG 女神做網上賣衫生意賺到笑

社會熱話

廣告

出嚟社會做事,開始發現一個道理,呢個世界係好唔公平,一D 靚女求奇在IG 出個廣告feed 有錢賺又可以拎sponsor 唔洗錢有護膚品。靚女仲可以任性,因為大把有錢人追,所以呢個世界係好唔公平。而呢三位靚女就識為自己賣的衫做model,又靚又有腦。

撰文:奇異果   |   圖片:Instagram圖片

第一位是澳門女神,人稱「家姐」的佩男,幫過微辣客串過幾條片,人氣高企,高高的身型加上完美的輪廓。係唔少澳門人的女神。個人IG 係puinam。

咩衫都carry 到。

第二位係Serco,相信唔少連登巴打應該識佢,她經營的實體店位於葵興工廈區的Serco Store,但客源大多來自IG。她的IG followers 有7萬多,在她網店上,主打潮牌,如Champion 、Stussy同Dickies等,主要都是賣衫褲。

又靚又叻女啊。

第三位係前理工大學勵志堂女神Cheuk Ying,個人IG 為cheukyinggg,她搞的網上生意是結合fashion 和 化妝,佢自己有專業化妝證書,又自己一手一腳整個網出來比人訂東西。都係又靚又叻的女神。

有些衣服更是自家設計啊,真是很有心機。