KOL

KOL年代宅喺屋企都有錢收 杜小喬阿媽:以為個囡比人包

社會熱話

廣告

網紅年代,個個都做youtubers,爭住做KOL,因為有廣告商青睞,返工時間又自由,而且紅的話,收入都唔錯,如早前Ming仔就被指月入超過25萬,所以youtubers的產生如雨後春筍。

撰文:Monday Blue   |   圖片:杜小喬instagram

杜小喬在節目中都講:「屋企人都唔知自己做緊咩,成日問你唔洗返工架咩,唔洗見朋友架咩,你冇嘢做架」,甚至有一段時間杜小喬媽媽同個女講:「你唔好做D唔係咁好的嘢」。杜小喬都覺得媽媽會唔會誤會自己比人包。

但杜小喬好知自己做D咩,知自己想做傳統藝人,咁都會將自己的一D 功課同媽媽講,話:「呢D係我做的廣告啊」,用佢聽得明的字眼,而不是網紅,希望佢會明自己做緊D咩。

而對於自己IG 有30幾萬followers,杜小喬阿媽都唔知呢個係咩概念,仲心諗:「吓,你都有咁多人睇」。

杜小喬都係解釋你當我係做電視嘅,不過呢個電視的平台係唔一樣,果30幾萬followers係觀眾。