iPhone

iPhoneXS食水深賺到笑 每部成本竟然低到咁?!

社會熱話

廣告

3款新推出嘅 iPhone 分別係採用 5.8 吋同埋 6.5 吋 OLED 熒幕嘅 iPhone XS 同 iPhone XS Plus,係 iPhone X 嘅進化版;另一部採用 6.1 吋 LCD 熒幕就係平民版 iPhone 2018。但其實你又知唔知其實iPhone 食水有幾深。

撰文:紙上的彩虹 | 圖片:Apple

以iPhone XS 256GB為例,香港官方售價為$9,899港元。由於這款新機很多設計上跟iPhone X是差不多的,生產和採購成本都可降低,故經過粗略估算後,這款256GB版本的BOOM成本約$2,964港元。所以食水差不多是$7,000。

不過,在功用上,雖然iOS 12會令手機的效能得到大提升,提升了用家日常使用的效能,而且相機開啟速度也提升70%,打字變得更為流暢。

但提升效能同時,相信舊手機的電量也會用得相對快,更舊款如iPhone 6S等等的手機如升級至iOS 12,更有機會出現死機。

IOS 12推出ARKit 2,能夠在同一個畫面中,進行多人互動。這次的升級也會令更多開發者著重於AR app的應用,相信未來會有更多遊戲/app支援AR技術。