投資 Homemade planetarium and rocket hanging above in a living room. Close Up. No people

做好準備應付新一浪市場波動!核心/衛星策略 建構多元化投資+強積金組合

投資

廣告

(資料由 盈富基金 提供)

重要風險資料

·       盈富基金為交易所買賣基金,旨在提供緊貼恒生指數(「指數」)表現之投資回報,惟其回報可能與指數出現偏差。

·       投資涉及風險,包括集中投資於指數成份公司的股份的風險、指數的表現、經濟、政治和社會發展的風險,以及投資於香港上市的股票的相關風險。投資者可能損失部份或全部投資額。

·       由於盈富基金的費用及開支、市場流動性及經理人採取的追蹤策略,盈富基金的回報可能與指數的回報出現偏差。

·       盈富基金的交易價格可能與每基金單位資產淨值不同。

·       盈富基金可能不適合所有投資者,故投資者不應只按照本文件進行投資。在作出任何投資前,投資者應細閱盈富基金銷售文件包括所有風險因素、考慮產品的特點、投資者本身的投資目標、可承受的風險程度及其他因素,並適當地尋求獨立的財務及專業意見。

·       香港特別行政區政府不保證盈富基金的表現、每基金單位資產淨值以及經理人和信託人各自對義務的履行。香港特別行政區政府並不保證或擔保盈富基金會達到其投資目標。

面對近排股市波動,月入$3萬,想每月用$1萬作投資,如果淨係買一兩隻藍籌股,日日過山車,心血少啲都唔得!環球金融海嘯啱啱過咗十年,相信大家都比以往更認識到分散投資嘅重要,今次就教大家善用唔同嘅投資工具同資產類別,如交易所買賣基金(ETF)等,分散風險啦!

機構投資者使用的核心/衛星投資方式

講到分散投資,可以先參考機構投資者係點做。佢哋運用核心/衛星投資方式,即係喺較主要嘅成熟市場用較低成本嘅指數基金或ETF作長線投資項目,爭取獲得與大市相若嘅回報。另外,再投資於個別有潛力嘅新興市場、板塊或股票,以尋求額外回報。

投資者如何分配資金

資金唔係好多嘅投資者當然無機構投資者咁隨心所欲。參考機構投資者嘅投資策略,散戶其實可以買入較低成本嘅指數ETF作核心投資部分。例如當年政府救市後成立嘅盈富基金,盈富基金投資於全部50隻恒生指數成分股,涵蓋多個行業,一項投資就可以分散投資喺一籃子股票,相比只投資於個別股票,風險同波動較為平衡,操作上亦簡單得多。

投資盈富基金的潛在回報+股息

盈富基金有一個特別之處,佢會每年派息兩次¹,股息率3.65%(以2018年12月31日的資產淨值計算)。另外,盈富基金嘅全年經常性開支為0.09%²,係一個具成本效益嘅渠道投資香港股票。

如果有興趣可以考慮利用證券戶口直接投資,又或者通過股票月供投資計劃或投資於盈富基金嘅強積金基金,想知更多詳情,請瀏覽www.trahk.com.hk*或與你嘅銀行、經紀或強積金供應商聯絡。

¹盈富基金旨在每年派息兩次,惟派息金額或息率不獲保證

²經常性開支是根據截至 2017 年 12 月 31 日的年度費用計算,每年均可能有所變動。經常性開支按其基金資產值中扣除相關費用及開支,並除以該財年基金的平均資產淨值計算。

本文件由道富環球投資管理亞洲有限公司(「SSGA」或「經理人」)刊發,未經香港證券及期貨事務監察委員會(「證監會」)審核。未獲SSGA的事先書面批准,不得複製、分派或傳送本文件予任何人。本文件及其所載的資料可能不可在任何禁止分派及刊發的司法管轄區分派及刊發。本文件所載內容不構成投資建議,不應予以依賴。盈富基金的價值及其收益(如有)可升可跌。盈富基金之過往表現不代表其未來表現。 盈富基金備有銷售文件以供參考,投資者可以向經理人索取或到盈富基金網站www.trahk.com.hk*下載。盈富基金是否派發收益須視乎基金表現而定,並不擔保一年派發兩次收益。投資者只可在某些特定的情況下向經理人贖回盈富基金單位。盈富基金在聯交所上市並不擔保其流通性,盈富基金亦有可能從聯交所除牌。分散投資並不保證獲利或避免損失。

道富環球投資管理亞洲有限公司,中環金融街8號國際金融中心二期68樓‧電話:852 2103-0288‧傳真:852 2103-0200 ‧網站: www.ssga.com*

*本網站未經證監會審閱。