網民熱話, 農曆新年, 利是, 網民, 小朋友, 公司, 逗利是, 寵物

【網民熱話】同事帶仔女返工逗利是 打工仔:想派就派 唔使太過計較

社會熱話

廣告

網民熱話】農曆新年,逗利是自然是少不了!近日有網民在討論區發文,直指「有些同事真係好肉酸,帶埋小朋友返公司逗利是」,該帖文在網上掀起熱烈討論。

撰文:Smart ED編輯部|圖片:電視截圖、討論區截圖

樓主:可以唔派咩

樓主提到,有同事帶3名小朋友回公司逗利是,直指該同事為「cheap精」。

樓主又指自己並非小氣該封利是,只是不想將利是派給這樣的人。

只是同事帶著小朋友走到自己的座位說恭喜發財,樓主反問「可以唔派咩」。

不止子女 女友、寵物都逗利是

原來有不少網民面對相似情況,有人指同事連放假都帶小朋友回公司拜年逗利是,亦有個案是帶女朋友、孫子孫女,甚至是有人帶過寵物逗利是。

「唔出奇…我有啲同事放假都帶小朋友返公司拜年逗利是」

「我有個同事帶埋女朋友返嚟逗利是添」

「1,2個都算,有啲人有晒所有孫黎拎先恐怖,好彩我未結婚」

網民:唔想派咪直接唔好派

有網民直斥這種做法「肉酸」、「貪小便宜」,亦有人認為樓主只要不派利是,做便能解決事情,「唔想派咪直接唔好派」。

另一方面,亦有網民認為樓主小氣,「你真係好小氣,唔派咪直行直過」。

有人認為,「一年一次大家開心,莫計較咁多」,又勸喻樓主指「人哋唔係為左你個二十蚊」。