見工 職場 上司 打工仔 返工 職場制勝

3小時面試長跑 HR要求即日見工 一人一個伏見工經驗 | 網民熱話

社會熱話

廣告

網民熱話・見工】有打工仔以「一人一個伏interview(面試)特徵」為題開post,引來網民分享自己的有趣經驗,不知道你又會不會有共鳴呢?

撰文:亨利|圖片:電視截圖、unsplash

1.  office好細

網民指,「去到發覺間公司office細到劏房咁,6條友屈住係度做野,interview就係果個空間到in,全人類聽到你講野咁濟」

其他網民亦認為,辦公室太細會令員工好尷尬,沒有私隱!「做細公司係冇私隱冇秘密,做過兩間6-15人細公司,d resume全公司人睇過咁濟」

有網民就指自己到達公司門口也很困惑,是否到了正確的地方,「間公司門口唔掛公司名牌,係員工休息室面試」。

2. 面試長跑

網民指有朋友見識過「in成3粒鐘」

Interview 7步曲:

1.Group discussion
2.Typing test
3.individual interview
4.listening test
5.role play
6.sharing
7.speaking test

該網民續笑言,「我聽完佢講我以為係in經理位,原來只係15.5k officer」、「hr in 左成個鐘之後,話適合會再打比你見line manager」。

3. 突然被通知要見工

有打工仔分享自己的經歷,指有一次收到HR電話要求即日見工。

但自己沒有準備任何文件,所以要求再約時間見試,但HR回應指不要緊,「 in咗先」。

4. 公司沒有Printer

這位網民表示,「公司要自己帶cert copy,乜佢地公司係無影印機咩?定窮到連幾蚊都慳」

有網民分享類似經驗,「有公司要自己print埋份form去」、「要填好佢公司format張resume,同自己影印cert+帶證件相,前一日仲打黎叫我記得填記得帶」

5. 招職廣告上的工作性質與實際不同

網民:「打黎話係abc 公司(job agency),收聲前又話係另一間,email黎係保險公司,email寫個title寫到唔清唔楚,大包圍乜都有!」