報稅, 報稅2019, 遲交稅, 網上報稅, 稅務易, 報稅表, 扣稅, 自願醫保, 強積金, 年金, 免稅額, 理財解碼

交稅唔係最慘 稅局計錯稅 先係打工仔最慘嘅事|Purple弟弟|職場制勝

職場

廣告

職場制勝・報稅交稅・稅局】相信各位打工仔都會係不久嘅將來收到新一年度嘅「綠色炸彈」要求閣下報稅交稅,稅局收錢方面一向都係極高效率,派錢就拖拖拉拉,4,000蚊到手之日遙遙無期,收你稅就一定好準時!

撰文:Purple弟弟 | 圖片:新傳媒資料室

良好公民要交稅

不過作為一個良好公民,雖然依家港人生活質素一直下降緊,心底有千萬個不願意但都唔想成為罪犯,惟有乖乖交稅。

當你千辛萬苦填好稅表,盡好自己責任想交稅,稅局一個出錯,你就會明白咩叫生不如死。

稅局網頁設計玩死人

話說,筆者就有被計錯稅嘅經驗,仲記得係某個星期五夜晚,我拆開稅單查閱,發現條數多到離曬譜。

最慘係星期一先係工作天,我打電話都要等兩日。

我唔甘心,醒起自己好似有稅務易帳戶(係到語重心長建議大家,用電腦報稅可能就會降低出錯機會,唔好學我懶,唔願學習新事物)。

我登入後搵到提出反對申請頁面,心諗都幾順利同方便,當我填好所有嘢,按下「提交」果陣,個頁面跳返出去稅務易主頁……

喂,大佬!你收唔收到我啲資料都講聲啊,你跳返出去咩意思先?收到定收唔到全部靠彩數?

我唔排除當中有意外,所以我又再試多次,由頭填過再「提交」,結果一樣,最後我總共係網上提交咗三份申請。

體諒人手會出錯 但態度唔好審犯

經網上提出反對稅項後,我星期一就收到稅局主任電話,我明白稅局職員都係人,有時睇錯數或者計錯數都無可厚非。

但唔好態度好似審犯咁,果種感覺似係錯不在自己,但要自己證明自己清白般荒謬。

當時要處理計錯稅呢個問題其實唔複雜,但心態好易崩潰,情況就好似你同事搞出個大頭佛,老細叫你OT幫佢搞返掂件事咁!

依家係你計錯數,我要花額外時間去處理,要不斷同稅局職員交涉。

仲要把握時間,如果唔係我都要根據個「錯數目」交左稅先,事後稅局先退返計錯嘅比我。

最唔甘心係咩?你話做客人見到態度差、做錯事嘅職員都可以追究下,但係稅局計錯,你都只可以硬食無得追究!

根據法例,稅務局係唔會就評稅錯誤向市民作出賠償!

而我自己都唔係想要咩賠償,只係希望唔好令我精神層面上增添任何壓力,雙方盡快去處理呢個問題已經好開心。

又或者,可唔可以試下計少唔好計多。