打工仔 轉工 工作 職場 大學 朋友 月入 中產 發奮 網民熱話

打工仔喺公司拎A4紙、筆返屋企用 「仲有攞一大啖冤屈氣返屋企」|網民熱話

社會熱話

廣告

網民熱話】不知有沒有打工仔會在公司拿東西回家自用呢?最近有網民以「大家試過在公司攞啲咩物品返屋企自用?」為題發文,提及自己會拿A4紙、筆及其他文具回家使用,其他打工仔都熱烈發言,原來不少人都曾在公司拿走零食、文具,亦有網民笑稱只能「攞隻USB返屋企繼續做野」。

撰文:Smart ED編輯部|圖片:unsplash討論區截圖、電視截圖|資料來源:討論區

每日拎走一支筆?

樓主表示,公司會提供很多物品供員工在工作時使用,但有人為節省開支,會拿這些公司物品回家自用。

所以樓主就想知道,各位打工仔試過在公司拿走甚麼物品回家自用?

樓主拋磚引玉,直言自己曾在公司拿走整箱A4 紙、文具及紙巾,更會平均每日拿走一支筆。

最多打工仔拎走呢樣嘢⋯⋯

對於在公司拿走甚麼,有網民指「睇你做邊行啦」。

有網民試過拿走公司零食、文具等用品回家自用。

但最多人會拿走的東西,就肯定非文儀用品莫屬。

屋企用的文具全部都係公司攞返嚟,仲有電芯、A4紙,拎少少已經有排用。

打工仔:攞隻USB返屋企繼續做野

另有網民表示,從事建築行業會有螺絲、螺絲批、手套、清潔劑及急救箱的用品。

總之你夠frd底,佢個倉大把,果陣我係咪都粒(拎)啲番屋企用。

除了拿走文具等用品外,有人笑言,在公司只能「攞隻USB返屋企繼續做野」回家。

多數都係響公司攞未完的工作返屋企繼續做咁囉。

拿走用品自用是不對的!

雖然有不少打工仔都曾在公司拿走用品自用,但這樣做始終都是不對的。

有網民就質疑樓主「唔怕比人捉?」,亦有人提醒樓主要小心CCTV。

有人笑言,在公司「最想攞老板副身家」,不過只能在「月頭拎公司既錢」!