考紀律部隊定升讀大學?「學位在手 就多一個選擇」

社會熱話

廣告

【紀律部隊・網民熱話】有位18歲的年青人在討論區開post,表示自己在投考紀律部隊和繼續升讀大學之間難以取捨,希望網民給自己一些建議。
撰文:亨利 | 圖片:電視截圖、unsplash

考紀律部隊 VS 讀書

進修工作難兼顧

網民指自己在年輕時也曾有類似想法,但實際實行會有困難,所以希望樓主認清事實。
首先,紀律部隊採用輪班工作制,工作時間極不穩定,應該很難抽時間進修。
「當你真係讀緊書既時候你先知有幾難兼顧」、「有時有d野唔好諗得咁簡單,當你真係處於個個境況既時候就完全係兩回事」

進入社會大學支出大

有網民認為踏入社會難免要「埋堆」,如參加飯局等,「一個月無咩可能只洗三千」。
「食飯,搭車,家用,埋堆呢啲唔洗錢?」、「學生哥支出都隨時三千,做緊野無可剩係洗三千」、「見到句淨喺用三千 就知你要讀多啲書啦,交通連食飯用三千?家用呢?」。

亦有網民認為每個月只用3,000元是有可能的,但要符合以下的條件:

紀律部隊幾時都有得考

沒有人知道未來是如何,有學位在手,就等於多一個選擇和機會。
「有大學學歷唔代表你一定搵到好工,賺到咩錢,但係叫多個選擇」、「如果真係好想考紀律部隊,讀完大學再考仲好啦」、「讀書 紀律部隊幾時都有得考」。

有網民指,入讀大學不只為了吸收知識,同時是人生中一個獨特的經歷。
「你錯過咗就係錯過咗,Part time degree都唔係嗰回事」
「讀完一定會覺得世界大好多,可能而家你覺得警察好高人工好好career path ,但讀完大學睇法應該會好唔同」
「人既價值唔係得錢,知識無人嫌多,學多啲野增加自己眼界。況且有degree可以考紀律部隊officer」

部分網民認為月薪23,000元並不吸引!
「信我,當你做左3-4年嘢,就會覺得23,000係好少,同埋有返幾年經驗一轉公司就會加超快」
「警察20幾k起薪,你同啲讀唔成書嘅比咪多囉,又冇雙糧冇花紅,出面大把大學生有少少經驗都唔只」