同事 港大碩士 取笑 洗底 英雄莫問出處 後台 網民熱話

讀港大碩士被同事取笑「洗底」「英雄莫問出處 最緊要後台夠硬」|網民熱話

社會熱話

廣告

同事網民熱話】所謂活到老學到學,不少大學生畢業後都會選擇再讀,因為多一張碩士、博士「沙紙」在職場的競爭力理應增加。 不過,有網民就見過同事讀香港大學碩士而被人取笑。

撰文:SmartED 編輯部|圖片:電視截圖、unsplash|參考資料:discuss

樓主:
有個同事讀完雞U走去HKU讀碩士,點知老細當佢無到,仲要比班同事笑佢無料扮大中,真系好癲。

原來是因為這位同事本身就讀的大學學位並不是知名大學,而是俗稱的「野雞大學」,後來因為在香港大學攻讀碩士而被其他同事取笑。

不過英雄莫問出處,不少網民都指不應該取笑這位同事,至少他有心機攻讀碩士。

「咩大學都好啦,出到黎,實有人葡萄,老細照樣X你,所以我話英雄莫問出處,最緊要後台夠硬。」

「聽落嘅感覺似妒忌。工作上,識做人又做到野,幫到公司搵錢,理得佢咩雞u。幫唔到手,博士都冇用啦!」

「普通人家讀普普通通的大學就得。出黎做野幾年,無人理你讀咩大學,除非你係牛津、哈佛。我只可以話大學係好多職位的入場券,求其拿返個咪得。做唔到尖子,都可以好好做人。」

不論是什麼大學,只要有心去讀、人望高處,都能夠出人頭地,這位網民就點出了一個好例子:「我親戚個學位是part time進修返嚟的,應該都唔係出名的大學,之後去HKU讀碩士,而家喺大公司做高層,進修緊博士。」

在香港要進修,讀碩士、博士都不是想像般容易,並非傳說中的「有錢就讀到」。申請就讀時要視乎課程的收生情況、面試,再根據成績等因素考慮是否錄取。