同事 合約 公司 員工 廁所 簽約 工作 網民熱話

公司有個怪同事 做親嘢都有錯漏 「有蠢下屬 先凸顯到上司的好」

社會熱話

廣告

【同事・網民熱話】有打工仔以「好困擾,有個同事成日做埋D古怪野」為題發文,但該「怪同事」是老闆的人,要老闆才能決定炒不炒他。對此,大部份網民都建議樓主「不要多事」,「佢威脅唔到你嘅,就少一事啦」、「小心搞唔到人地(哋),搞到自己俾人炒」。
撰文:Smart ED編輯部|圖片:電視截圖、unsplash|資料來源:討論區

頂唔順公司嘅怪同事

樓主未有提到「怪同事」做了甚麼怪事,只說「怪同事」日日古古怪怪,樓主自言是「頂唔順」。公司經理都知「怪同事」的事情,但是經理「太好人」,加上他在另一個office上班,所以經理並不理「怪同事」的事。

另外,每次老闆找「怪同事」辦事,「怪同事」都有錯漏,但老闆亦不會責備。樓主提到,「怪同事」在公司做了兩、三年,「仲係傻下傻下咁」。樓主就此事找經理,不過經理說「怪同事」是老闆的人,樓主覺得老闆的心態是,「總之有個人做野就得,唔理佢係好勁定白痴,再請人咁麻煩既事唔好煩我」。

網民:有蠢下屬 先凸顯上司的好

網民關心「怪同事」的行為,建議樓主「如果無生命危險,就算啦」、「佢威脅唔到你嘅,就少一事啦」。如果真的受不了,「頂唔順咪自己辭工走人囉」。

另外,有人提起「職場之道」,叫樓主要小心,「怪同事」是老闆的人,「小心搞唔到人地(哋),搞到自己俾人炒」;亦有人提「有個蠢下屬,先至凸顯上司的好,又或者『怪同事』係聰明人,故意扮傻,畀的錯處等上司來捉」。

我做左(咗)甘多年野,見到被炒的人,都是做野(嘢)好的,做野(嘢)差果D,都係升職加薪果班。

職場係靠人事關係?

不少人都同意「多一事不如少一事」,又說「職場係靠人際關係」,直指樓主不應管「怪同事」的事。

香港呢個社會100%人事關係,做得野無用架,學歷更加無用,有人事買張任何大學Degree就可以上位,社會真正遊戲規則,就是誰大誰惡誰正確,即是要有人照,公義公平只是用來講下咋。