合約 公司 員工 廁所 簽約 工作 網民熱話

合約限員工一日最多去3次廁所 網民:坐監都唔會限去廁所啦 | 網民熱話

社會熱話

廣告

【合約・網民熱話】有公司限制員工上廁所的次數?有網民在 Facebook 群組「奴工處」分享自己簽約時,遇到一條「不平等條約」,令樓主最終放棄這個工作機會。

撰文:亨利|圖片:電視截圖、奴工處截圖、unsplash

合約內的「不平等條約」

樓主分享自己見工的經驗,HR開出的工人和褔利都不差,但到最後關頭,樓主因為一條「不平等條約」而拒絕簽約!

HR提醒樓主,公司限制員工一天內不得去多過3次廁所,HR續補充指「放心,講係咁講,但正常都唔會執行」,但樓主感到「伏味濃」,所以最後決定放棄這個offer。

不少網民也認為這限制很刻薄,直指這不平等條約十分「變態」和「有病」。

亦有網民認為「寫條約嗰個應該係無腦!」、「痴左線呀個腦細」、「老細自暴其短通常依d垃圾公司都係等死」。

另外,有網民指「坐監都唔會限去廁所喇」。網民笑言「咁有冇限時先」,如果沒有限時,樓主可以「每次去2個鍾」。

有網民質疑HR「這種公司都唔會正常得去邊。如果唔執行,咁點解唔索性delete 咗佢? 」。

亦有網民分享自己的經驗:

「我朋友間公司規定員工要嘟職員咭開門去洗手間,話說有日佢肚痾,一早去左好多次洗手間之後,返位做野就收到HR email關心佢身體狀況,因為系統顯示佢用左好多時間係洗手間」