創業

創業每月營業額3萬元 網民:小生意賺埋未必夠交租|網民熱話

社會熱話

廣告

創業網民熱話】有網民在討論區指自己經營小生意,每月營業額只有3萬元, 「真係想死」,而且很羨慕其他打工仔能夠月入5至6萬元。

撰文:亨利 | 圖片:電視截圖、unsplash

樓主:

「我自己搞D小生意, 營業額先得3幾萬蚊,真係想死 」

樓主續指,上月到25號為止公司只有3萬元的營業額,這數目是未減去成本的……

所以樓主十分羨慕月入5至6萬元的打工仔!

「我覺得自己好失敗,就來40,前路茫茫」

有網民認為「全都給舖租了吧……有剩也不多…..」、「price.com 加 taobao…. 做小生意真係好難生存……」、「做小型零售比淘寶頂死」。

亦有網民問樓主「賺咁少,點生活」,樓主回應指「咬緊老本」!

有網民鼓勵樓主「無所謂既,好多人第一次做生意都撞板。撞過板,搞第二、三次既時侯就知道點做。D錢當交學費」、「如果你想做落去,咁你要諗下求變」。

創業難 守業更難

亦有網民認為樓主不適合經營生意,「有冇諗過出番嚟打工?」、「樓主,要搵份工做,摺佐算啦」、「打工會不會穩定d?」。

「每個人的個性決定一切,樓主佢覺得攪生意適合過打工,結果發現當然不是,我都覺得我適合做富豪的,老闆不易做的,生意更不容易」

有網民覺得做生意絕非易事,「做小生意賺埋未必夠交租,香港業主出名吸血鬼」!

「每個人的能力,眼光,勇氣,際遇都不同。中國有好多人搞網購,只得馬雲和京東成功 ,其他的可能做了乞衣」

「今時今日打工同自己創業都無咩所謂,打工隨時都被人炒或者公司生意不景」