職場不公平實況 後生啲靚啲就做少啲?

社會熱話

廣告

老老豆豆,日日返工真係好悶好辛苦。每日對住一樣嘅人,仲要日日都做埋啲一樣嘅嘢。大佬呀,唔做死,都悶死啦下話。不過,有工返就好過冇工返。我呀,一世辛苦命,為份糧都冇計。但係最慘係咩你知唔,就係成間公司都痴線,人工低多嘢做都算,啲老細同事大細超到一個點,真係好唔公平囉。

係,我知我係唔靚,又唔係fresh grad嗰啲妹妹仔。我都唔期望有人優待我啲咩,但係都唔好太過分囉。想點啫宜家!

話說我同另一個新同事,孖住做lead個大project。咁個project都唔少嘢跟,加上老細都幾睇重個project,咁都想做得好好睇。咁兩個人做,基本上大家嘅工作量應該差唔多,點知佢一句「唔識」兩句「吓好難」就將大部分嘅推晒畀我。喂,大佬,唔識咪學囉。咩都話唔識學咩人返工呀,又要做埋你嗰份,你份糧畀埋我好冇?

咁都冇計啦,鬼叫人地係新人,又係妹妹仔。躁躁地都係要做完啲嘢,唔係講笑,真係多嘢做到廁所都唔敢去。連續個幾星期,我就晚晚做到十一二點,呢個妹妹仔日日準時六點閃人。哇如果佢遲咗走,六點三先走,老細同啲同事就走晒過嚟,圍攻我話做乜唔畀佢收工。

哇,我真係想一句句三字經車埋去。喂,我就自己做到成隻狗咁,有冇人問過一句呀?真係好唔鬼公平囉好冇。咩唔畀佢放工,佢執嘢執慢咗又關我事嘅。

好唔容易終於完咗個project,交咗份proposal畀老細。老細好快就叫咗我地入房照肺,話份proposal內容唔係好夠。我心諗,大大話都寫咗廿頁紙,要寫嘅都寫咗,仲想點呀?老細一路問我就一路答。個妹妹仔淨係一路點頭,聲都唔聲下。咁梗啦,佢咩都冇做過,鬼識答咩。鬧到我一面屁之後,神奇嘅事就發生啦,老細突然嚟個大變臉,笑笑口咁同個妹妹仔講:「下次要俾心機做好啲,睇好你!」

哇哇哇,咩料先宜家,我真係覺得好唔公平,好可憐,呢個幾星期,做咩都好,我都任勞任怨,個新人唔識做,我自己一個拆掂佢,換返嚟得個吉。

你以為咁就完啦,傻啦,年尾要填apprasial,老細話我表現差,做嘢唔得,所以bonus冇我份,人工加更加冇我份。唉,真心,個老細唔like你, appraisal寫得唔好, 我做乜都無用,就算俾幾多心機都冇用,因為佢只會喺係雞蛋裡挑骨頭。

有人同我講,叫我繼續努力,正所謂「守得雲開見月明」喎。心諗,見月明?見炒魷有!