避孕 驗孕 母嬰健康院 懷孕 醫生 護士 診所職場事 寶豬趣聞 珍寶豬 經一專欄

診所職場事 【寶豬趣聞】要當媽了(下)|避孕|珍寶豬|經一專欄

職場

廣告

【避孕.診所職場事・ 經一專欄上回講到小姐驗到係有BB…佢堅稱自己係有食避孕藥,醫生問佢食咗幾耐藥~

撰文:珍寶豬funnyclinic)|圖片:電視截圖、unsplash

小姐堅稱有食避孕藥

佢:「有交合嗰時咪食囉?食咗幾個月㗎啦!我幾個月前仲係處女!」
恭喜你呀,你而家已經唔係處女,仲已經係媽媽嚟~
醫生:「你食嘅避孕藥係咪睇醫生拎㗎?你記唔記得係咩名?」

佢摷摷手袋:「我有隨身帶住㗎!因為我哋隨時都會做,隨時都食,我哋真係有食㗎,會唔會係醫生你有問題呀?我冇可能會有咗㗎喎,我幾個月前仲係處女嚟㗎」
醫生望望佢排避孕藥:「你呢隻係要定時定候食㗎喎,你係做之前先食?」
佢:「係呀!交合之前我食一粒佢食一粒,我哋有食喎」

一人食一粒避孕藥?

點解要係你一粒佢一粒呀?你當排藥係能得利橡皮筋糖定四海魚蛋呀?
醫生:「你食嘅方法唔啱,當然冇個避孕效果,你下次食之前要睇清楚聽清楚點食先,避孕藥唔駛一齊食㗎,你定時食就得㗎啦。你要唔要我寫封轉介信俾你去健康院?」
佢:「咩健康院呀?我而家唔健康咩?我幾個月前仲係處女嚟㗎!」

…睇嚟佢受咗好大刺激,已經唔知自己想點。
我向佢解釋:「母嬰健康院啊,因為而家你有咗bb,咁如果你生bb嘅話最好都係去母嬰健康院度登記,佢會跟進埋你嘅懷孕情況」
佢:「我幾個月前仲係處女嚟㗎!我冇可能有咗㗎喎,我哋都話有食藥囉。你哋係咪個腦有事呀?」

接受唔到做媽媽嘅事實

我:「我知道你哋有食藥,不過你哋食藥嘅方法錯咗呀,正常就係你第一次食嘅就喺經期嚟嘅第一日開始食,之後就keep住日日食㗎啦,所以佢先一排有咁多粒。唔係你久唔久先食一粒咁㗎~你呢排藥應該有說明書,你有冇睇過呀?」
佢:「我有常識仲睇咩說明書?」
…事實證明你啲常識唔合格了。

我:「而家醫生寫封轉介信俾你好冇?」
佢企起身指住醫生大嗌:「你個腦有事呀!廢柴唔知我咩事冇姨媽到就屈我有咗!話我食錯藥?你哋呀,就真係食錯藥呀!我俾你哋有本事就咁樣整大我個肚,我都有本事唔要!我幾個月前仲係處女嚟㗎!」
佢講完就衝咗出門口離開診所。一時之間又真係幾難接受嘅~