騎呢暑期工

社會熱話

廣告

1. 代做暑期功課
暑假要做功課是常識吧!不過總有啲又懶又貪玩既,去到開學前一日先知「大鑊鳥」,急急腳開通車潦哂佢,個心仲不斷祈求第二日黑色暴雨或十號風球,就謝天謝地啦!小編非常唔鼓勵呢種心態,應該奉行「自己功課自己做」學派,不過就有人睇中呢個商機,開咗門「代做功課」生意。數學0.5元題,英文20元二百字,照計都幾好賺,不過我諗做完呢份工後,應該一世都唔想再見到暑期功課。

2. 職業獎徒
成日見到Facebook抽獎,小編都有去Like同Share搏下有冇運,點知Share到個Page滿哂都冇獎,真係心灰意冷。不過當我發覺世界上原來有職業獎徒呢行,好似知道左個絕望真相咁。「獎徒」有數以百個Facebook Account,每次有抽獎活動就會湧現,狂Like狂Share中獎機會率極高,喂乜咁啱嘅又係你有獎呀?之後拎獎品去變賣,在家工作發達就係咁解。

3. Facebook Like 專員
如果你成為一個出色既職業獎徒,咁你名下既Account都應該有返咁上下數目,可以順便做埋「Like專員」。你可以上淘寶開檔,市價係100個Like可以賺3蚊人仔。咩話?會唔會Like到手軟?唔辛苦邊得世間財呀,捱下啦後左仔!

4. EQ訓練員
學生哥唔想俾人呃,都係踏踏實實係勞工處搵工。咦!有份工既職責係提升EQ訓練,只要中五程度同識講識寫就得,冇提到要特別資歷。唔知要點樣訓練EQ呢?上堂叫啲學生打下坐、唸下詩,咁得唔得呢?有興趣一於去見下工,返黎話俾小編知,究竟EQ訓練員要點做!