最廢聖誕禮物 你收過幾多份?

社會熱話

廣告

明天就是BOXING DAY,聖誕節收禮物本來係好開心的事,但世事邊有咁完美,通常有人歡喜有人愁。

小編收過「廢物三寶」(包括相架、水杯同萬年曆)已經好嬲,但原來沒有最廢,只有更廢。有聽過朋友話收蠟蠋、壞既叉電線、睇過的舊VCD⋯⋯

以下係小編綜合了自己兼身邊朋友、同事的經歷,綜合得出來的最廢禮物,大家是否認同?唔認同可以隨時修改架﹗

相架、相簿

依家都數碼化,仲有幾可曬相?送果個有冇諗過架!仲要又大件又重又難收藏,家居垃圾又多件!

水杯

水杯其實一個就夠,小編又唔會亂發脾氣打爛水杯,真係好難搵藉口換杯。年年都收到,唔知用到幾時,咁咪一路擺起屋企囉!

聖誕帽

邊個會戴出街呀?依家扮聖誕老人咩⋯⋯

萬年曆

一個萬年曆已經可以用萬年,照計都應該冇咁長命,咁你仲送黎做咩呀?!仲要每個月都要砌過,你估個個都咁得閒咩!

零食盒

有得食都唔算差,之不過好多時買的零食都未必合自己心意,若然自己減緊肥,就只有將個零食盒貢獻返出黎畀其他人分,結果有禮物等於無禮物。

過期雜誌/舊書/舊漫畫/舊VCD

呢個真係嬲,你話買啲新出既都話有得睇下,你拎屋企啲陳年雜誌、Fasion仲係喇叭褲時代黎送人,好意思咩?!

至於啲愛情小說、迷語書、說明說、教科書,就要拎去回收。殘舊VCD?唔係嘛,呢個世代仲有機播到架,睇啲影片格仔都睇到眼花?仲要啲VCD封哂塵,真係抵俾人鬧!

筆、文具

以前啲人送筆就話好大體,但家陣社會全部轉哂電腦化,個個都whatsapp、email,唔係學生的話,都真係冇幾可會用筆寫野。你畀支幾貴的筆畀我,都係無用武之地架。最經典係有人試過係筆上面見到印左公司名,擺明公司紀念品,收到除咗「啤」一聲之外,真係冇嘢做到。

至於小編仲慘,試過收一盒萬字夾,我覺得一世都唔會印咁多紙黎夾,依家仲係原封不動放係屋企。

自畫像

小編真係收過一幅畫得好核突的畫(一堆火柴人,你話藝術真係唔識欣賞)。又有人自己影咗幅相然後簽名,話第時佢發達去搵佢,以相為證喎⋯⋯Well⋯⋯小編真係不幸。

玩具

相信貴為爸爸媽媽的人,不時會收到送畀自己小朋友的玩具作為聖誕禮物。「喂喂喂,家陣你送禮物畀我,唔係我仔女呀。」小編雖然未婚,都聽過一啲已婚的朋友咁講。

咁又講真,你又唔知人地個仔女鍾意玩乜,而且依家啲家長好緊張自己仔女嘛,驚啲玩具對仔女有危險,唔會畀佢地玩,過多幾年仔女大哂,到時又唔玩,最係又係一件廢玩具,製造垃圾。

寵物糧食

同送玩具一樣啦,家陣送畀人定貓狗呀?又知我啲貓貓狗狗啱食?送小食都仲好啲,有人竟然送成包糧過黎,一包都成幾KG,拓返屋企都幾金。