愈來愈多大公司推Home Office 好定唔好?

社會熱話

廣告

電腦製造商Dell宣布,希望2020年前,全球一半Dell員工可以實行「在家工作」。聽到係咪好葡萄?其實在家工作真係好著數,唔止係員工,老闆都賺唔少架!

年初時福布斯曾公布百大推行「在家工作」的公司,當中不乏大公司,除Dell之外,還有Amazon、Apple、IBM… IBM仲話呢個計劃幫佢慳咗成億!

到底在家工作對做老闆既你同做小薯仔既我哋有咩好處呢?睇下下面!

1. 員工可以節省更多交通時間,變相有更足夠的時間休息。

2. 員工可以和家人有更多相處時間。

3. 員工長期在輕鬆心情下工作,對悠長假期需求下降(員工甚至可以在外地工作),管理層與請假員工的衝突亦可減少。

4. 員工工作更輕鬆愉快時,便能有效降低離職率。

5. 根據一項由史丹福大學進行的調查,發現在家工作的員工比在辦公室上班的工作成效多出13%。

7. 老闆可以節省更多,例如租金、文具、辦公室的傢俬電器、上網及電話費、甚至零食費或員工交通、膳食等津貼開支。

8. 老闆可以無國界地聘請到最優秀的員工,更可透過這些員工了解不同地區的文化,以協助打入當地市場而節省大部分市場調查開支。

9. 員工的病假率會降低,也可防止其他員工被傳染。

10. 雅虎之前宣布取消在家工作計畫,結果得到大量批評,反之而言,公司推行在家工作無容置疑地會引起社會的正面迴響,輕鬆做好公關。

不過,凡事有好有唔好,對於放咗工都仲會收到老細電話既打工仔,老細叫你在家工作可能有三個意思:

(一)削減你應有的福利

(二)月薪變件薪,工作同你逐件計

(三)On call 無限時(工時全球之冠係唔夠架!個個老細眼光都好遠大,衷心咁希望你既工時可以打入健力士…)

你地話嘞,究竟在家工作好定唔好?