教你買必升值古董勞力士

社會熱話

廣告

Text|Chappie

原文:http://www.sundaymore.com/

Victoria Beckham喜歡勞力士Day-Date「元首之錶」,她所戴的Tiffany色錶面已是絕版之最,別說想買,就連想一睹實物都難。今次Lane Crawford竟然入到一枚優質朱紅面金Day-Date,我首選揀這一枚(有錢的話),因為一定升值。

又或者便宜少少,紅面紅皮帶款 $267,000

David Beckham同樣是「愛勞」之人,他佩戴過的古董勞力士之中,最吸睛是啡金面GMT Master襯皮革錶帶。同型號,Lane Crawford入了一枚1970年出品的18K黃金款,售價$368,000。雖然相比全新白金百事面賣約$20萬還要貴,但淨計能夠與咸爺撞錶這一點已經值回票價!

學David Beckham戴斯文勞力士襯西裝

David Beckham出席官方活動,揀戴舊裝金撈襯皮革錶帶,咁究竟最平幾錢可以跟碧咸風買一枚舊裝斯文勞力士呢?

左起:
Rolex Date 14K黃金鏈帶,約1988年,$42,000
Rolex 18K黃金錶殼襯啡色皮革錶帶,約1988年,$35,000
Rolex Date 18K黃金錶殼襯啡色皮革錶帶,約1992年,$39,900
(*資料來源:權記鐘錶珠寶)

雖然,古董/舊裝/二手勞力士具有升值潛力,但始終只有運動型錶款如Daytona、Submariner才能保值,至於斯文款如Date、Date Just相對地比較遜色,所以斯文款只適宜作配襯用途。

其二,升值與否取決於有齊原裝盒、錶帶及出世紙,唔齊的話自然吸引力大減,購買前請三思。

其工,即使是勞力士,但古董款的功能會大不如前,尤其防水方面,最常見是 「立油」,購買後有需要為腕錶作進一步保養。