NOTE 7真身曝光 主打六大賣點

社會熱話

廣告

昨日三星於美國舉行產品發佈會,傳聞中的Samsung Note 7 終於現真身!新機將於8月19日在指定地區開賣,未知香港是否首賣地區,但有傳8月17日會在香港開發佈會。根據美國及英國的發售價,Note 7的售價將介乎港幣$5800至$6500之間。

撰文︰Jackie

今次由Note 5直接跳到Note 7,規格上同傳聞中有九成相似,機身就有4個顏色,分別有黑、銀、金以及新加的珊瑚藍色,另外還有六大賣點,最主打賣點有虹膜辨識解鎖。

虹膜辨識解鎖

Samsung Galaxy Note 7 最主打賣點,是新增支援虹膜辨識。虹膜辨識操作簡單,將電話電話放在自己前面就可以掃描。因為採用紅外線技術,在低光源的環境下都可以正常使用。另外,虹膜辨識解鎖可解鎖整部手機,或只解鎖部分加密文件,亦可以用於網上銀行服務。

兩面曲芒設計

Samsung Galaxy Note 7 與 S7 Edge 外形似到十足,而 Note 7 不叫Edge,因為今次只有兩面曲芒設計的版本。

兩邊曲芒的 Note 7 會不會易爆MON?今次 Note 7 用了 Gorilla Glass 5強化玻璃,在1.6米高跌落粗糙地面,有80%機會唔爛,加上 AL 7000 航太級鋁合金打造邊框,照咁睇,應該無咁容易爆MON。

另外,Note 7 採用 5.7 吋 2K 屏幕,繼續採用佢地最引以為傲嘅 Super AMOLED 屏幕,仲支援HDR影片,令影像色彩更鮮艷。

防水功能 水中都用到S Pen

今次是三星首次推出防水功能的Note,Note 7 採用IP68 無蓋防水設計,同 S7防水功能一樣,S Pen嘅功能亦有升級,落雨嘅時候都用到,係水中由機身抽出及使用一樣無問題,更能製作GIF動畫及即時翻譯標示的文字。

Dual Pixel 1,200萬像素相機

Note 7 主相機加入了 Dual Pixel 對焦系統,不只可在一般光源下更快對焦,在低光源下的對焦也會比一般手機相機更快。同S7一樣用1,200 萬像素主相機,以及500萬像素前相機,兩者的最大光圈都係 F1.7,由像素尺吋至光圈大少都係領先對手。

重置microSD卡支援

硬件方面,Note 7 採用雙卡雙待,內置4GB RAM,64GB ROM。上次Note 5沒有了mirco SD支援,不少用家有微言,今次Note 7可再度使用microSD擴充容量,最高支援額外256GB,不過用咗microSD記憶卡就用唔到sim 2卡槽。

使用USB Type-C介面

電池容量3500mAh,Note 7 將有降解像度功能,可以唔駛全開 2K 解像度,咁就省電好多。另外,Note 7捨棄傳統microUSB接頭,支援傳輸速度更快、毋須考慮插頭方向的USBType-C,亦會支援Gear VR。這是三星首度使用USB Type-C的手機。

伸延閱讀︰

【傳iPhone7最平4,258元】
http://www.edigest.hk/Finance/newsdetail?id=33172
【6大科技公司有機會取代蘋果?】
http://www.edigest.hk/Vip/detail?id=3617
【傳9月16日發布iPhone7】
http://www.edigest.hk/Finance/newsdetail?id=33172
【小米新手提電腦 最平$4,070】
http://www.edigest.hk/Vip/detail?id=3680