商場也搞鬼 領展鬼屋率先試玩

生活消閒

廣告

##embed-label-0##

商場為谷人流,真係無所不用其極!萬聖節就到,領展樂富商場以免費鬼屋作招徠,俾大家勇闖「恐懼心戰室」,近近地又唔洗錢,絕對係應節好選擇!

無膽小編入去行左轉,都嚇到失哂聲,有片為證。鬼屋由多個貨櫃串連而成,全長超過70米,每個關卡都有唔同主題!

(驚嚇指數*****為最高,如此類同,不過小編好細膽,未必準架)

一號貨櫃:荒廢堆填區 (驚嚇指數**)
由垃圾堆積而成,地上仲不時有好多一隻隻爬來爬去,小編唔驚昆蟲,所以唔太怕,但如果你好驚小強,就要小心啲啦。

二號貨櫃:迷魂漩渦 (驚嚇指數*)
入面有好多塊鏡,照住啲射燈,不過有啲頭暈,出到嚟心情放鬆左一半……

三號貨櫃:黑暗森林 (驚嚇指數***)
成屋都係樹葉,不過黑媽媽,好容易俾樹藤纏住,周圍又唔知有冇野彈出嚟。行行下都覺得冇乜野,不過最後就……

四號貨櫃:變態實驗室 (驚嚇指數*****)
變態科學家一入到去就恐嚇你,要你聞出四種唔同味道,啲味都怪怪地,但你最好就答中啦!之後仲有18個櫃要你搵鎖匙,小編伸手入櫃就……即刻彈返出嚟走人!入面既野真係估都估唔到,次次唔同驚嚇,值得一摸!

五號貨櫃:幽閉凶間 (驚嚇指數****)
全屋打紅燈,仲有黑紗簾幕要你一層層撥開先行到。之後就嚇住咁行,每一步都要小心……唔知下一步會有啲咩事……

六號貨櫃:方程迷陣 (驚嚇指數**)
出口鎖起左,有絛數獨題要解到出嚟先搵到密碼,得30秒時間,計數要計快少少啦!

領展樂富廣場「恐懼心戰室」詳情:
開放日期:2015年9月18日至10月31日(逄星期五至日及公眾假期)
開放時間:下午5時至10時
地點:樂富廣場B區露天平台
入場費用:免費/於指定商場或街市消費滿HK$400元或以上,並出示該消費商場內商戶發出之機印發票正本(由同一商場及街市2至4張由不同商戶發出的機印發票正本,每張發票金額須為HK$100或以上),即可換領「心慌慌套票」一套,包括「勇字當頭巾」1條、「恐懼心戰特快門票」2張及「慌失失樂園遊戲券」2張。

如我有特別需要申請政府津貼,有什麼津貼可以申請?

如是長者/傷殘人士,可以留意長者生活津貼長者咭樂悠咭傷殘津貼申請綜援等等,在住屋方面,可以考慮申請公屋

如果我想外旅/返回內地,有什麼需要留意?

首先,要留意特區護照/回鄉證是否需要續期,以及留意不同貨幣的匯率走勢,包括人民幣兌港幣日元兌港元英鎊兌港元等等。