【網上熱話】福祿壽坐鎮美孚 保全幢家宅平安?

【網上熱話】福祿壽坐鎮美孚 保全幢家宅平安?

社會熱話

廣告

##embed-label-0##

衣食無憂、安居樂業,相信是無數人的期望,不少人亦會在家裡擺放一些擺設招財納福,老牌屋苑美孚新邨其中一幢更厲害,在大堂當眼處擺放了福祿壽三尊像,路過途人無不嘖嘖稱奇。
福祿壽三位星君,相信大家都耳熟能詳,但放在家居大廈出入之處就真係比較少見。有網民在Facebook「Mei Foo 美孚」群組出帖,「咩21號(座)可以擺d(啲)甘(咁)宗教既(嘅)野(嘢)?法團又批既(嘅)?不過我都係食下(吓)花生,我覺得吾(唔)好睇。」
不少網民跟帖附和稱:「有同感!唔擺好過擺!」有網民則留言:「每次經過都想笑,管理員日對夜對唔知有咩感覺呢?」

另有網民更正樓主說,「福祿壽唔係宗教野,係華人對不勞而獲既(嘅)痴心妄想。」另一網民亦說,「福祿壽唔算係宗教嘢,只可以算係老土嘢,同放個招財貓差不多。」有網民關心如果不慎損毀,「誰負責任賠?」
至於擺放這三尊像,究竟是風水、裝飾還是別的原因,相信只有法團才知道。

資料來源:AM730