屯門90後心聲 住屯門要夠堅忍先至得

生活消閒

廣告

屯門90後心聲 住屯門要夠堅忍先至得

唔好再問屯門人屯門係咪有牛呢啲老套問題! 聽到都反晒白眼…如果好想睇牛,去大嶼山或者幫到你。住左喺屯門都有二十幾年,配套都算充足,不過屯門係「隔涉」呢個係真。

屯門公路塞車塞到傻
記得嗰陣返學要日日晨早流流爬起身返學真係不得了,因為唔想坐轉車轉到傻嘅西鐵,但要過海所以必經屯門公路。但次次去到屯門公路都會塞到爆,只會見到好長嘅車龍。就算早左出門口都無用,繁忙時間都係會塞車,塞車同迫車已經變成左習慣。撞正落雨或者有交通意外,就只有塞上加塞,架車行極都未走得出屯門公路。仲記得屯門冬天得返兩、三度時,只係feel到咩叫孤單、寂寞、凍…

無啦啦比人歧視
如果平時有上開Facebook,一定會知之前有個Post係叫僱主請人時要小心屯門90後。個Post話自己阿媽係做HR,話咩屯門90後係「次等」。吓!? 咩邏輯嚟? 又所謂總結左住屯門嘅某啲特徵,例如覺得我地與世隔絕、基層、求穩不上進乜乜乜。住屯門就要比俾人標籤同人身攻擊,無啦啦躺著也中槍!真係火都嚟!而家住屯門啫,使唔使俾人講到一錢不值先!

搭車返歸要好耐
次次約friend行街食飯,無論去邊都好,都至少要粒幾鐘先返到屋企,但friend點都係會快過自己。當自己仲迫緊巴士嗰陣,啲friend就涼都沖埋準備上床大覺瞓。呢個時候自己就惟有唱下首富士山下:「歸家需要幾里路,誰能預算?」

呢啲心酸,如果你係屯門人,你懂我的…