將軍澳

將軍澳人搭港鐵 來回地獄又折返人間

社會熱話

廣告

冇嘢嘅,呻吓啫。小弟住響將軍澳成廿年,由佢冇港鐵年代,日日坐巴士由將澳軍往返北角返工開始,一直住到家陣。

 

響冇港鐵嘅年代,遇著打風落大雨,一定塞車塞到暈,試過一次三號風球塞咗成兩粒鐘,咁啱放工前又冇去廁所,真係急尿急到爆,又冇得落車,果一刻,真係好想有個膠樽響手,就地解決。

 

好啦,終於守得雲開,有港鐵坐啦,小弟屋企都叫做靠近站口,初時係幾好嘅,出入返工放工的而且確係方便咗好多。

 

可能因為咁,將軍澳就愈住愈多人,加上啲地產佬起完一幢又一幢,好似一夜之間,成個將軍澳都係人啊人啊人啊!

 

一到假期,諗住去商場求其搵間餐廳食過飯啦,唔係講笑,輪番一頭半個鐘冇走雞。

 

好啦,都算,最慘係當康城站開咗,我哋呢啲住寶琳嘅人就慘咯。每次響調景嶺一個唔留神,就會入咗去康城嘅車。由調景嶺一直去將軍澳都大安旨意,一路碌手機,直至佢廣播話「下一站康城」,我先至賴野。

 

無可奈何惟有賴死唔走坐到佢原車出番將軍澳站啦,見對面有車嚟,又見有人入,我梗係第一時間衝入去啦,以為好快就可以返歸。

 

點知……媽呀!點解又係去左康城架?來回康城又折返將軍澳嘅痛苦,就好比來回地獄又折返人間咁慘情。