空姐有辣有唔辣 周圍飛好爽 好難約friend先係慘

社會熱話

廣告

多年前嘅《衝上雲霄》,令一眾少男少女夢想自己將來成為空中小姐、空中少爺。小姐少爺名就好聽,但係其實都唔係咁輕鬆,咁好做。不過,當然都有啲開心嘅事支持你繼續做落去嘅。

唔好睇我哋個個著到好似好靚咁返工,但係其實機上嘅工作令我哋成身好多地方都勞損。每次派餐、收餐都要用很多體力,唔好睇架車細細地,其實一啲都唔輕,加上機艙空間好窄和航程時間又太趕,一個唔覺意就好容易因為姿勢唔啱而受傷。我自己就真係日日都覺得腰酸骨痛,每次去搵師傅揼骨,師傅都問我點解搞都自己咁傷。

推車仔就會腰酸骨痛,喺廚房做嘢就會不停撞到手腳。因為機上的廚房好細,幾個人逼喺入面。大家工作時又忙,又要處理好多重嘢,一忙起黎,手腳撞瘀晒係閒事。有時實在太趕,真係撞到好痛,都要頂硬上,服務至上,冇計啦。

基本上我哋係係冇星期一至五,或者紅日嘅概念。對我地黎講,Roster 先係王道。如果你突然問一個空姐或者空少「星期五晚不如去睇戲囉?」,佢應該唔係好load 到星期幾,但係佢應該會話「等我睇下roster先」。不過講真,我都好難約到朋友出去,畢竟人地放假我返工,真係好難夾。

雖然好似都幾辛苦,但係如果你真心鐘意周圍飛,去見吓唔同嘅世界,咁係真係幾正。因為你可以去到唔同地方,睇嘅嘢一定多好多。另外,我地仲可以無限量咁食淨咗嘅飛機餐。如果去啲物價低嘅地方,仲可以一次過入貨。

所以話,做空姐都冇話好唔好嘅,最緊要係頂得住一班有多少少要求嘅客人,好乾燥嘅環境同不停轉時區。咁就冇問題啦!