亂咁add人半夜傳訊息 Whatsapp 群組7大討厭行為

社會熱話

廣告

WhatsApp最新版本2.16.10又有新功能推出,就係加「@人名」tag人功能,逼平時group內嘅潛水友上水,即使佢地mute group都會彈出通知,令佢地再無藉口飛group message啦!今次明顯針對班潛水、扮忙嘅用戶。

撰文:CM LO

新功能對打工仔黎講其實係哀歌,造就身邊的同事或腦細在非辦工時間chur人。如果你係比較高職層啲嘅同事、有良心的腦細就真係唔好用咁盡喇!

其實用Whatsapp都幾多避忌,尤其係Group Chat,除咗上述睇message又唔覆會犯眾憎外,讀者文摘就列出以下7個大忌,盡量唔好做啦。

1.唔好半夜搵人
如非必要,就唔好夜媽媽先send message畀人啦!人地臨瞓睇到message都勁大壓力,點訓得著?!

2. 唔好打千字文
一大堆文字已經無人想睇,試下列出重點,同事都睇得舒服啲。

3. 避免斷斷續續發炮
係group入面你一言,我一語,好容易你講的內容會被人打斷,唔連貫咁出,朋友、同事都睇得辛苦。好好利用早前添加的回覆功能,可以避免此問題。

4. 避免離題
夾好時間,齊哂腳集中傾重要話題,盡快傾好,唔好嘥大家時間講其他話題

5. 唔好亂add人入group
群組內嘅人最好都係識嘅,唔係只會製造更多潛水員,咁不如一開頭就唔好add佢啦!

6. 唔好隨便quit group
Quit group都有原因的,撇除技術上如換電話、轉卡等原因,你自願離群前都有禮貌講聲「我走喇!」,否則被人覺得你串,唔重視其他人。

7. del廢group都同人講聲
用左whatsapp 咁耐,總有d荒廢左好耐嘅group,如果你覺得已經再無價值留低,離群前都有禮貌地say bye bye!