早到肯OT隨時候命 做晒呢5樣CEO個位俾你坐

職場

廣告

你有冇諗過做老闆?你有冇諗過你點解做唔到老闆?因為你唔識企喺老闆角度諗嘢呀!為咗令到人人可以做老闆,小編就以下幾個角度分析吓老闆同你係點諗嘢。

早到是常識 V.S. 準時就準時

老闆眼中的準時返工:

早到10至15分鐘是常識吧。唔早到又點樣準備好自己投入份工作、奉獻畀公司。早到係尊重自己,最重要係,你哋班打工仔係應該迎接佢返工,而唔係佢到咗你都未到。

你眼中的準時返工:

入職要求返幾點就幾點喇,條件寫出嚟係要守,我都係尊重合約精神。嗱,雖然平時我有機會遲少少,你知返工時間幾多人,我都唔想。而且,一到9點個腦就會準時開動,係你睇唔到,唔關我事。

隨時候命 V.S. 收工就自由

老闆眼中的工作時間:

你嘅時間係佢嘅,佢嘅時間都係佢嘅。收工只係佢批准你身軀離開,你嘅靈魂要一直存在喺WhatsApp同電郵入面,on call 36小時,全年冇休。咩呀,請病假就唔洗做呀?收得人錢就預咗賣埋條命喇。

你眼中的工作時間:

入職時寫朝9晚6就朝9晚6喇,每日準時返工就係為咗準時收工。不過咁,辦公室生存之道就係扮工,所以點都會扮勤力扮多嘢做,實行坐多10分鐘左右先正式起錨。

永遠地做嘢 V.S. 長命功夫長命做

老闆眼中的工作勤力:

永遠都有嘢做,而且對工作有熱誠,主動問佢有咩要做。對公司無私奉獻,將個身同個心都交晒出嚟,永遠唔會放工,就好似嫁畀公司一樣。

你眼中的工作勤力:

喺辦公時間做足本份就夠晒數喇,做唔晒就留返第日喇!正所謂:長命功夫長命做。加班?食得架?

正常加班就係……….

老闆眼中的正常工作量:

唔會多嘢做囉,佢只不過係畀返同人工相對嘅工作量你,除返開每份Job都有返$300至$500。冇多冇少,絕對公平,加班都做唔晒只係你懶。

你眼中的正常工作量:

半日就應該做晒所有工作,夠鐘準時收工。

萬能俠 V.S. 我係零

老闆眼中的你:

你應該咩都識,上至佢想你識嘅技能,下至你見工時話識嘅技能,總之所有你都要識。係佢眼中你係萬能俠,唔係萬幾元請你返嚟做咩呀?

你眼中的自己:

吓,我諗住做好份工準時放工就算,你唔好搞我喇。