如果你係護士的男友或丈夫 真係要同你講句辛苦晒

社會熱話

廣告

又有人同我講,護士係最佳女朋友或者太太。

我好想話俾大家知,如果你已經做咗護士嘅男朋友或者丈夫,想同你講:「辛苦晒!」

文:小咩的醫院生活日誌

 

如果你係幻想或者諗過要一個護士女友,然後自己就會響屋企,俾人呵護照顧愛錫,皇帝式享受呢⋯⋯

 

我依家就要叫醒你!

 

首先你要明白,做護士嘅,如果仲有團火,咁佢係一個使命多過一份工。一起身,跳落床就係返工,屋企人、自己嘢都可以放埋一邊先。咁你做佢身邊嘅人,你就預咗佢一返工就將你放埋一邊。

 

但係,你要記住,佢放工,其實好需要你。

 

因為佢返工係用耐性去照顧病人、忍耐蠻不講理嘅病人同家屬、

 

仲要用腦用眼去俾藥做護理、同埋同其他部門鬥智鬥力,

 

你都咪話唔攰。返到屋企,我哋嘅耐性心力都用得七七八八。我哋最需要係— 被照顧。

 

護士都係個人,都需要你嘅照顧同愛護。所以唔好指望佢會餵你食嘢,氹你訓覺,分分鐘你要氹番轉頭。

 

假如你唔好彩,變成一個病人,例如傷風感冒,你就更會知道,護士係點對自己。

 

我哋會叫你:「吓,流鼻涕?食粒panadol同prition, 飲多啲水啦!訓一覺就會好架喇!」

 

然後「啪」門去咗返工。

 

我哋唔到搞唔掂都唔睇醫生,因為自己心知醫生會睇到咩同俾咩藥。所以,你唔好諗住我哋會餵你食藥,坐響床邊同你冚被,我哋係會叫你去櫃頭第二個櫃筒自己攞藥食,然後叫你早啲去訓。

 

仲有,職業病,日日都對住血呀、屎呀、尿呀、痰呀、膿呀等等,好難免我哋無論食飯、傾閒計都會講起,但係我哋一路講到屎尿痰,一路食緊咖哩飯;又或者一路講到血肉模糊,一路說說笑笑。

 

嗱,講完,你仲覺得我哋係做得過女朋友同太太嘅話,咁只可以同你講聲:「辛苦晒!你真係偉大!」