職場初哥月入$14,000 學識打工要黑口黑面

職場

廣告

文:Purple弟弟

畢業季節過咗,各行各業都增添咗唔少新血入行,當年小弟一畢業,就去咗做一份月薪$14,000假mt真打雜嘅伏工。第一日返工,點都有少少驚同緊張,但當我見到原來同事有唔少後生仔果陣,心中暗喜,應該可以好快熟同埋到堆!

入職一星期後,我已經憑住出色嘅社交技巧同風趣幽默嘅性格同大家打成一片,而工作都愈做愈上手,由初初要做到ot,問呢樣問果樣,依家已經可以收工前兩三個鐘就做完無所事事,有時做完咪會同其他都做完嘢嘅同事吹下水,玩下電話咁,氣氛都算良好。

直至一個月後,同當時直屬上司單對單開咗次會之後,我嘅職場價值觀被扭曲了!

「老實講,我唔係好滿意你嘅工作表現!」

我心諗,大鑊,我做錯咗啲咩呢!平時交帶落嘅工作都有完成,仲會好小心應該唔會出錯…

「我見你成日同其他同事嘻嘻哈哈,好似唔係認真做嘢咁!」

咩叫好似,依家我有嘢做唔齊咩,你個嫁唔出嘅老女人。

「你…交帶啲工作我…」

個老姑婆冇等我講完成句。

「你係完成晒,都冇做錯,但我就係唔鐘意見到你成日笑笑口咁,好似好唔認真!」

我完全睇唔明兩者有咩關係,但我終於明點解香港人個個做野都黑口黑面,原來就係因為呢啲無謂嘅偏見。

我收工走在人來人往嘅旺角,係一個垃圾桶旁,有個紋身壯嘆係到吞雲吐霧,然後師傅我明白了。雖然我哋成日企係道德高地,話咩紋身食煙唔等於衰人,但心底係咪又真係咁開明?我上司都知笑笑口做嘢唔等於我做唔好,但…邊個想理,我就係唔鍾意,吹啊?

有所領悟嘅我,漸漸收起笑容,決心做一個係香港最常見嘅物種-黑面人。

 

延伸閱讀

讀咁多書人工得$13,000 每次聽到都想喊