Appraisal, 職場, 公司, 跳槽, 新同事, 人工, 隔離飯香, 職場制勝, 加人工

跳槽新同事人工高我$5,000 唔加我人工因為隔離飯香 | 職場制勝 | 加人工

職場

廣告

職場制勝・跳槽新同事人工高】公司一直處於嚴重人手不足嘅問題,今日終於迎來喜訊!有一位行家由今日起加入我哋部門,聽講仲係一位靚女,如所言屬實,我嘅工作效率一定會提高唔少。

撰文:Purple弟弟| 圖片:電視截圖

唔係佢高人工 係我太低

終於到咗新同事嘅入職日,好遺憾一眼望落就知道我只會維持喺原有工作效率…

不過新同事都叫做好相處,好快都熟絡到,仲俾我打探到佢人工係$18,000!

身為同一個職位嘅我,人工得$13,000心裡實在唔係太好受。

不過我唔會嬲新同事,亦唔會妒忌,畢竟唔係佢高人工,係我太低。

忠誠度最廉價

唔知由幾時開始,忠誠度係公司心目中變成咗最廉價嘅心態。

你每年為公司打生打死,換來嘅係年尾Appraisal唔可以填得太好,因為公司預咗唔加人工俾你。

當你做得愈耐,份Appraisal就填得愈hea,因為你知道份嘢只係一張廢紙,加定唔加高層心中早已有數。

相關文章:自爆人工百利而無一害? 同事問我人工幾多 我答佢:「你講先」

但奇怪嘅係,公司唔會善待做得嘢嘅「老臣子」,你走唔留你,你留我又唔調整人工!

仲要得閒埋嚟講句:「拍硬檔,幫幫手」做埋本身唔係你工作範圍嘅嘢。

相反,由其他公司跳槽嚟嘅就未落場就當正係人才,人工高過原本公司同職人員就不在話下,仲要倍加關心同呵護。

唔加人工 做夠一年先跳槽走

後生仔,如果依家仲有人同你講:「做夠一年先走好似好啲喎,唔係到時見工hr問你點解咁快轉工,你點答?」

我答你條命,你係間公司磨一年虛度光陰果陣,其他人已經拎住三、四份糧單跳槽,人工跳咗幾輪啦。

不過我諗呢種心態其實人人都有,因為次次食lunch,Peter仔都會夾我啲餸試一啖,然後講句:

「哇,你個咁難食嘅,好彩我冇嗌你果個!」

鬼叫你永遠都覺得「隔離飯香」咩…