月入$13,000用$1700買潮鞋 然後我後悔了

職場

廣告

文:Purple弟弟

新一年就快到啦,筆者都提早買咗份禮物俾自己!身為香港地男仔,想買衫買鞋都要食炒價,款又唔似女裝咁多選擇,想買對正常純黑或者純白鞋款無四位數都走唔甩,所以我都只係一年換一對鞋。

上年我就用咗大約$1,200左右買左對全黑籃球鞋,今年再上鞋鋪睇,同一款鞋已經賣緊$1,500。最後無理由又買全黑,於是花咗$1,700蚊買咗對全白嘅款,對於人工只有$13,000嘅我嚟講都算係奢侈品。

買完鞋第二朝,我就決定著佢返工!望住純白無瑕嘅乖鞋子,返工心情都冇咁低落。

列車到站:「請先讓乘客落車,多謝合作!」港鐵職員同廣播系統一齊無限loop呢一句句子,而我係一個守法好公民,雖然排緊頭位,但都好有耐性咁等人落車先,

反而企喺我後面嘅乘客就好心急,用眼神不停問候我母親:

「xxxx,行入去啦死𡃁仔!」

終於佢地等唔切,開始推我入車廂,不停咁踩到我鞋尾,我嘅乖鞋子就咁俾人污染咗!

返工時段車廂人貼人就一定㗎啦,我算好運,搵到位置可以扶手,難為身邊嘅打工仔要練平衡,見到都覺辛苦。

車一開,唔知邊條友仔平時唔練好打工仔下盤基本功,失重心撞向其他人,要停止呢個衝擊,最後當然係撞到有扶手嘅我先得已平息。

「Sorry啊,踩到你!」
唔踩都踩咗啦,我可以點。

「唔緊要!」
我嘅乖鞋子又受辱了。

大約比人踩咗10下左右,我成功由天水圍到達觀塘!行過工業區,即使天清氣朗,都總會有幾攤積水,加上舊區重建,到處都係泥沙飛濺。
行到返公司,對新鞋已經有幾撻污漬,我欲哭無淚。

原來喺香港,人同鞋都係一樣「愈純潔、冇機心嘅愈生存得唔耐」!

延伸閱讀

隔離飯香心態 跳槽新同事人工高我$5,000 但唔加我人工