後生仔職場心態 要盡力做好份工

職場

廣告

人生第一份踏入「社會大學」嘅工作,由學校踏出社會,呢段時間令我建構對社會現實嘅印象。

到十幾年後嘅今日,我仲記得當年第一份工發生過嘅事…

我第一份工,係Online Game網友介紹我嘅一份工,呢份職業現時已經幾乎絕跡,就係「洗樓推銷員」。

唔知大家有冇印象,十幾年前仲好流行有個推銷寬頻上網、長途電話、有線電視…嘅人突然撳你屋企門鐘,你一打開門就出盡力咁推銷你,如果適合,仲可以即時喺門口幫你做登記,非常方便。

當年我做嘅係長途電話服務,每日每個推銷員要洗三棟樓,由頂層至地下,逐個單位拍門,晚飯後八點至九點係開單嘅黃金時期,大家都返晒屋企,食飽飯無屎屙。

一棟樓幾百個單位,三棟加埋成千個,但成功率每日大約只係開到十幾張單。夏天又熱又要行樓梯,都咪話唔辛苦。

呢份工雖然做得唔耐,但短短呢幾個月我學識咗好多嘢。除咗喺屋苑樓下結識到唔少女仔之外,我每日要同幾百個人溝通,面對住唔同嘅人,我溝通技巧都好咗好多。

返呢份工之前,我性格比較內向細膽,講嘢表達能力亦唔太好。但自從做咗呢份工,我就可以好自然咁對住陌生人表達到自己想表達嘅嘢,對我日後好大幫助。

喺好多人眼中,呢份係無乜出息嘅工作。
有次親戚飯局,我放工著住件員工衫,諗住大家屋企人無所謂啦。點知成餐飯嘅話題都係圍繞住我點解要揀呢份工,唔好好哋讀書,無前途無出息人工又低,慘過做乞兒…

我個人認為,每一份工作,先不論薪金或未來前景,都有佢令人成長嘅地方。就算係做「老麥」,一定都會有嘢學到。

我哋細細個讀書都係由淺入深,你唔會讀完大學之後,嫌棄小學咁幼稚,讀嚟將來都無用。

每一個階段,都能夠畀你經歷到唔同嘅嘢。
所以,啱啱畢業煩惱緊搵咩工先最有前途嘅年輕人,其實唔需要諗太多,你第一份工通常唔會做一世,放心畀幾年時間自己,做啲自己真正有興趣嘅工作。

藍橘子為80後網絡作家,憑【我是技安,我出席了大雄的葬禮】網絡創作爆紅。
facebook專頁:https://www.facebook.com/BlueGodZi/

相關文章:

人生第一次戴上面具 就是上班的時候

後生仔職場心態   要盡力做好份工