樓奴的誤解

樓市

廣告

朋友:「有冇睇最近TVB播出嘅劇集《樓奴》?」
筆者:「冇呀,你知我夜晚多數有講座及課堂,好睇嗎?」
朋友:「幾好丫,幾清新,幾寫實,睇得爭產多,輕鬆吓!」
筆者:「好似好有共鳴咁喎。」
朋友:「個個年青人都話夢想買樓,其實買咗樓惡夢先開始!」
筆者:「點解咁講呢?主角教你架?」
朋友:「係呀,套戲講男主角辛辛苦苦儲錢買樓、供樓,係就係上到車,不過最後俾女朋友飛咗!」
筆者:「點解呢?」
朋友:「為咗買樓、供樓,節衣縮食,好似第一集咁,講佢女朋友生日,想食好啲,買份好啲嘅禮物都唔捨得!」
筆者:「咁唔一定要洗好多錢先開心嘅。」
朋友:「就好似我而家咁,人工得20,000幾元,上次你同我計,如果平平哋買個上車盤,最少都要供萬幾元,一出糧冇咗一半!」

筆者:「開頭幾年又真係辛苦啲……」
朋友:「供30年呀!諗起嚟緊30年都係咁,人都癲!」
筆者:「呢啲就係所謂樓奴?條數唔係咁計!」

不會供足30年

樓奴,顧名思義,「樓的奴隸」。正如朋友所說,很多年青人覺得儲錢買樓已經好辛苦,買到樓之後才是惡夢的開始,每個月一出糧,就花了一半去供樓,想食好啲、著好啲、買好啲都唔捨得,這種生活要過30年,還不是樓奴?

筆者是過來人,可以跟你說,這條數計錯了!首先,你會不會供30年?

筆者認識不少資深炒家,正如他們所說,如果沒有額外印花稅(SSD),30年流流長早就走了40、50轉。即使現在有SSD,最少要守三年,30年都足夠走10轉。

作為一個上車盤,你不會打算跟它做人世,過幾年樓價升了,賺了錢,就會放售,然後換大啲,或者買多間。

供樓愈來愈輕鬆

事實上,年青人上車最初幾年會比較辛苦,然而,幾年過後就會愈來愈輕鬆。除非期間加息比通脹還要快,否則你會發現,衣食住行各樣消費都不斷上升,普遍薪酬亦會跟隨通脹而上漲,然而,如果沒有加息,供樓還是供那筆數,比例愈來愈細。

第三,你是會進步的。這是最重要,但是又最多年青人忽視的一環。正如朋友所說,今天月入20,000多元,供樓萬多元,每個月一出糧就花了一半供樓,然而,幾年後,你就發現隨着工作經驗的累積,工作能力的提升,收入會愈來愈多。

假設沒有加息,當你收入30,000多元,供款只佔三分之一,當你收入40,000多元,供款就只有四分之一,供款佔入息比例愈來愈少。

最後,你的物業是會升值的。如果你揀得對,長遠來說,你的物業會帶給你無限收獲。

例如幾年後賣出,你手上的首期連利潤,隨時超過100萬元,到時你有權選擇換大屋,又或者買多一層樓收租,你的資產會不斷膨脹,一層樓、兩層樓……到時候你就有更多方法應對。所謂樓奴,其實只是虛構出來的怪物,是年青人不懂計數而已。

太古城上月最新放盤叫價是多少?

太古城上月最新放盤叫價大約…各區樓市買賣詳情請看

九龍區有哪些大型屋苑放盤呎價最低?

九龍區不少受歡迎的大型屋苑呎價對比上月都有回落…各區樓市買賣詳情請看