行情

想賺錢先要熟行情 邊個話睇樓一定要買 | 香港樓市2018

樓市

廣告

真人!真事!

某個週日下午, 收到同學的Whatsapp…

同學: 「睇緊層樓…200幾萬有交易!」

筆者: 「村屋?幾靚喎!」

同學: 「租到8、9千蚊!」

筆者: 「回報幾好喎。」

同學: 「好多都係外國人租添。」

筆者: 「係?邊度?」

同學: 「你估吓~」

撰文:1%Anthony | 圖片:新傳媒資料庫

筆者: 「應該係要轉程小巴先去到嗰啲,粉嶺再入?」

同學: 「唔係,係南丫島。」

筆者: 「嘩!唔使買到咁遠吓話?」

同學: 「睇吓之嘛,又唔係買。」

筆者: 「睇都唔使走到咁遠丫!」

同學: 「約咗朋友嚟BBQ,佢哋透緊爐,我咪週圍睇吓囉。」

筆者: 「哦~~咁又啱喎!」

同學: 「你話嘅,乜都睇吓,先識比較嘛…」

很多朋友都話想買樓、買筍盤,唔通個個識買咩?…

如果你問:「最近有冇睇樓?」個個都話冇!

又話想買樓、買筍盤,又唔去睇樓,咁點買呢?難道筍盤會自己走上門來敲門?跟你說:「等你好耐啦,做乜唔嚟買我呀?」

其中有些朋友,叫佢去睇樓好似叫佢去死咁…

理由多多,又話要開OT,又話約咗人食飯,又話唔舒服,試過有朋友話要返屋企放狗,千奇百趣,總之就係唔想去。想點?又話想買又唔願去睇?點知自己想要乜?

又有些朋友覺得睇樓是人生大事,籌備經年…

總覺得一定要做好心理及生理準備,最好就是在星期六、日,不用上班,推掉節目,約好幾個代理,最好仲要有十個八個匙盤,仲要約埋朋友、家人一齊去,睇完之後大家食飯。想點?現在可不是去日本旅行啊!沒必要大班人一起去吧!想嚇死業主咩?其實睇樓是一件好簡單的事,就好似平時行街見到商店裡有件靚衫,就走進去試試,就這麼簡單。

路過代理行,見到有吸引的放盤,就推門走進去問問行情,有銷匙就上樓睇睇,十幾分鐘睇完,簡單不過!

又有些朋友覺得,樓價好貴,買不起,買得起才去…

想賺錢先要熟行情  邊個話睇樓一定要買 | 香港樓市2018

首先,邊個話睇樓一定要買先?

等到自己買得起先去?等到幾時?
幾時先叫買得起呢?個個都話樓價好貴,咁到有幾貴呢?幾多錢呢?到底你係咪真係買唔起呢?會唔會有啲買得起呢?有些朋友擔心代理會死纏爛打,擔心會被不良代理哄騙,說實話,這就要靠平時多留意行情,多睇樓,有經驗就不會那麼容易中伏了。

報章傳媒有講?指數又破頂?那裡那裡又創新高?

單靠這些資訊,你可以有多了解市場呢?報章傳媒需要讀者關注,升市自然集中報道破頂成交,跌市自然集中劈價成交,是否足夠全面呢?個別單位破頂,可能因為質素高、裝修靚,甚至可能是特色單位,代表個個單位都貴嗎?個別屋苑破頂,代表全港都顛貴嗎?一些被遺忘的舊區、單幢樓,其實仍然有不少尋寶機會。

就像同學的情況…

當一般人還躲在家裡,看創新高的報導,埋怨樓價很貴…

睇樓已經成她的興趣,成為她生活一部份!

你估…邊個買到筍盤機會高?

想買樓、想買筍盤,先要踏出門口,不斷睇樓!
冇?貴?買唔到?睇完50層再講…

實不相瞞…同學已經有幾層樓了!兩層香港、兩層大陸!作者為1%投資培訓的地產課程總監,著有《買樓上車防中伏》、《上車又住又賺》、《樓。轉命運》、《工商舖小本投資入門》、《50 萬上車》、《投資買樓賺錢筆記》等等,其博客《第一桶金》總瀏覽量逾300萬人次,曾接受多間傳媒專訪及出任電台地產節目嘉賓主持,並擔任TVB節目「有樓萬事足」顧問。2000年科網股爆破,曾欠下近一年薪金卡數。經債務重組後,2004年股樓雙線出擊,短短四年由滿身卡數打工仔,變出六層樓。其後與投資兵團大舉出擊投資物業,並進軍商鋪、工廈市場,以穩健投資策略,成功變出雙位數物業。

 

太古城上月最新放盤叫價是多少?

太古城上月最新放盤叫價大約…各區樓市買賣詳情請看

九龍區有哪些大型屋苑放盤呎價最低?

九龍區不少受歡迎的大型屋苑呎價對比上月都有回落…各區樓市買賣詳情請看