大陸盤大力發展?小心得個講字

樓市

廣告

朋友:「我見你今年有買大陸樓喎。」

筆者:「係呀,今年香港入咗幾間,夠皮啦,咪轉戰大陸。」
朋友:「我都有買。」
筆者:「係咩?買咗咩呀?」
朋友:「低密度豪宅,平過香港好多,千幾呎都唔使400萬元。」
筆者:「嘩﹗咪成3,000幾蚊呎,應該係靚位嚟。」
朋友:「係呀!對住成個高爾夫球場,個景靚到不得了!」
筆者:「高爾夫球場?咪好遠,邊度嚟?」
朋友:「XX市XX灣,有冇聽過?」
筆者:「冇喎!係邊架?點去架?」
朋友:「好近,深圳搭專車,四個鐘左右就到。」
筆者:「四個鐘?!會唔會遠咗啲呢?」
朋友:「而家係遠咗啲,不過唔驚,將來會大力發展。」

筆者:「大力發展?點大力發呢?」
朋友:「唔使一個鐘就到高鐵XX站,遲啲起埋輕軌仲快。」
筆者:「起緊輕軌嗱?」
朋友:「未,傾緊,代理話好快會落實。」
筆者:「會唔會傾唔成架?」
朋友:「唔會,將來會大力發展成一個六星級度假村。」
筆者:「邊個負責發展?」
朋友:「當地幾個發展商聯手打造,個個都好有實力架。」
筆者:「哦…」

相信睇過大陸樓盤的朋友,都會聽過「呢區將會『大力發展』。例如新區就會話計劃起輕軌、高速、大橋……好快就去到市中心、高鐵站;又例如舊區會話計劃起商業中心、高級住宅區、國際學校等等。」初初聽,總會心花怒放,但係聽多幾次,就會覺得「又係呢啲!」

國家級發展最可信

講真,個個樓盤都話自己嗰區會「大力發展」,唔通代理同你講,我哋呢區「冇發展」架,你買啦!

講之嘛,傾之嘛,吹吓唔得呀?最後發展唔到你咬佢咩?如何分辦呢啲所謂「大力發展」,信唔信得過呢?

首先筆者會睇「大力發展」的級別,最可靠當然是「國家級」發展,跨地區的、中央規劃的。例如高鐵,全國性的四縱四橫網絡;又例如自貿區,深圳前海、珠海橫琴及廣州南沙;又例如港珠澳大橋,連接深圳、香港、澳門及珠海幾個重要城市。

筆者認為「國家級」發展比較可信,效果亦較好,網上會有很多新聞、資料,可以深入了解、查證。

其次是「地方級規劃」,例如省市自己的規劃。今屆領導的藍圖,下屆會否跟隨?決心有多大?真係有經濟效益?定係為咗衝政績而做的大白象工程?多了一點變數。

發展商計劃要小心求證

再其次是「發展商級」規劃,是否純粹是發展商的構思。幾年前筆者中過招,到外面上創富班,認識了一夥戰友,夾份開了一家糖水店。誤信廣州某大型發展商,聲稱會將某個小區打造成美食城,最後項目爛尾,血本無歸。

其次筆者會睇「大力發展」的進度,計劃如何如何,都是紙上談兵,係咪落實咗先?幾時開工先?市場反應如何?地區是否已初步見到變化?

如果連工都未開,講到天花龍鳯都冇用,筆者會多觀察一段時間。當然,乜都未做的時候買入是最平的,項目上馬之後,買入成本會貴些少,但筆者情願賺少啲、穩陣啲。

當然亦要分析發展計劃係咪真係對物業價值有幫助。世上沒有免費午餐,想睇一次就揀中?行一轉就賺大錢?冇咁易。尤其是大陸,地大物博,個個地方都「大力發展」,揀唔中就有排坐,甚至爛尾,揀得中真係可以翻幾倍賺好多,要努力做功課。

太古城上月最新放盤叫價是多少?

太古城上月最新放盤叫價大約…各區樓市買賣詳情請看

九龍區有哪些大型屋苑放盤呎價最低?

九龍區不少受歡迎的大型屋苑呎價對比上月都有回落…各區樓市買賣詳情請看