買樓收租是最佳退休保障

樓市

廣告

茶客:「全民退保單嘢都唔知拗到幾時?」
老豆:「邊有得傾,政府擺明就係唔想俾。」
茶客:「咁政府又有道理,冇理由有錢都俾嘛。」
老豆:「梗係唔啱啦,就算有錢都應該要俾。」
茶客:「點解呢?有資產審查唔好咩?」
老豆:「有返工嘅都有強積金,有強積金嘅都有幾十萬元資產。」
茶客:「係呀,咁咪過唔到資產審查囉。」
老豆:「咁咪唔啱囉,有返工都過唔到,咁乜嘢人過到呀?」
茶客:「冇返工嗰啲囉!」
老豆:「有返工就冇得俾,冇返工就有得俾,好唔公平!」
茶客:「又係喎,咁早知我都唔返工攞綜援啦!」
筆者:「老豆,今次又講得幾有道理喎。」

衣食住行樣樣都貴,退休確實唔係一件容易事。老豆又真係講得幾有道理,通常後生有返工,有貢獻過社會的,都會供強積金,退休的時候,最少都有一百幾十萬元,超晒額啦。

即係話,年輕時有努力工作的,反而冇退休保障;年輕時沒有努力工作的,甚至是攞綜援的,因為冇收入,冇供強積金,可以順利通過審查,於是個個都有得退休保障,咁似乎太唔公平啦。

退休預算達七位數字

要退休生活無憂,最好的方法都係有樓收租。靠自己賺?靠自己儲?儲幾耐先夠呀?舉例你想退休之後每個月有20,000元,假設你55歲退休,有85歲命,換句話說你要儲起30年的生活費用,每個月20,000元,每年24萬元,30年就是720萬了。

對於一般打工仔來說都是天文數字,仲要諗,萬一自己有90歲點算?唔通臨尾嗰幾年先去排公屋攞綜援咩?

仲有,呢個世界是有通脹的,高鐵都超支,何況係你?大陸、日本、歐洲都印銀紙,頭先計到720萬元,到你退休的時候就唔止720萬元啦,隨時要過千萬元先埋到單,咁點追呀?

如果有樓收租,回報又唔錯的話,根本唔使擔心呢個問題。

首先,租金本身是物價指數之中一項重要的數據,因此是會跟隨物價調整的,可以高,亦可以低。到時如果午餐肉的價格升咗一倍,理論上租金都會升一倍,甚至更多。

其次,層樓是你的,除非層樓冧咗,如果唔係都可以收租,就算200歲都唔使驚。筆者成日同朋友講笑話,就算要死,都記得收埋租先死,哈哈!

三層樓夠哂數

條數就咁計,通常我哋會話,有三層樓就夠了。一間自己住,兩間收租。假設每個單位租到12,000元,兩個單位加起來就有20,000多元了。因為本身有自住樓的關係,唔使交租,慳慳地應該夠洗。

趁自己年輕,工作能力強,盡早認識房地產,盡早搵個好幾會上車,然後再等機會,買多兩個單收租,俾咗首期後,供樓的重任就交俾租客,到你退休的時候,應該已經供甩。

所以,很多比較年長的同學,能夠以平常心看升跌。今時今日,政府咁多辣招,要買幾層樓已經冇以前咁易,賣咗層樓未必買得番,錢,要嚟做乜?隨時都會洗晒,又話者俾人用電話呃鬼埋,最緊要係個個月有租收,真真正正享受退休生活!所以他們的樓都是非賣品,跌?想鋤?第日退休你養佢咩?

太古城上月最新放盤叫價是多少?

太古城上月最新放盤叫價大約…各區樓市買賣詳情請看

九龍區有哪些大型屋苑放盤呎價最低?

九龍區不少受歡迎的大型屋苑呎價對比上月都有回落…各區樓市買賣詳情請看