港府又再製造樓市炸彈 公屋富戶勢搶高居屋價格 

樓市

廣告

朋友:「大件事!快啲打俾阿強!」
筆者:「咩事咁急?」
朋友:「佢要俾人攆走啦!」
筆者:「佢住緊公屋un un腳,點會俾業主攆走?」
朋友:「就係俾政府攆走囉,你未睇呢單新聞咩?」
筆者:「入息超額、資產超額、有私樓…是但一樣都要搬走?」
朋友:「係呀!以前就話可以交富戶租金,依家直頭要走!」
筆者:「阿強買咗私樓,咁咪要賣樓?」
朋友:「未夠三年,要俾SSD,想賣都賣唔到。」
筆者:「咁唯有買居屋。」
朋友:「佢哋仲邊有錢?」
筆者:「咁咪實聽俾政府攆走?」
朋友:「仲有辦法嘅,公屋戶主係佢老婆,離婚咪得囉。」
筆者:「嘩!玩到咁大?」

朋友:「咁都好過俾政府攆走。」
筆者:「咁打埋俾阿玲啦!」
朋友:「又關阿玲咩事呀?」
筆者:「叫佢層居屋唔好放住呀!應該仲有得升~~」

今個星期大事件一浪接一浪。CY梁振英突然宣布不參選特首,對樓市應該是好消息。所謂好消息,不是指樓價會升,而是更健康發展。

政策愈推樓價愈升

多年來CY藥石亂投,嚴重扭曲市場,最新一招,將買入第二套房的印花稅,劃一為15%,不但沒有把樓價壓下來,今個星期中原指數繼續上升,收報144.91。筆者早已指出,新「辣招」下,賣咗買唔番,投資者會更惜售,樓價會被挾升!

反效果同時,新招亦扼殺了小市民買樓收租,安享晚年的機會,在資產荒的年代,唔知幾多市民會胡亂投資,炒妖股、炒車位、炒劏舖,輸光血汗錢,潦倒終老。

臨別秋波,留下的炸彈一個接一個。繼新「辣招」之後,突然又推出新的公屋富戶政策,表面上是一件好事,可以迫使更多富戶搬離公屋單位,縮短公屋輪候冊的等候時間,令更多真正有需要的人受惠。然而實際上,又會出現甚麼情況呢?

相信會有不少富戶,以綠表購買居屋。由綠悠雅苑開始,到尚翠苑等一批居屋,到綠怡雅苑等一批居屋,綠表申請比例都非常低,直至最近綠置居推出,以更高的折扣6折定價,才稍為吸引到綠表買家。

逼使富戶購買綠表居屋

正如公屋朋友說:「我依家住緊嗰間公屋,租金才兩千蚊一個月,住成世都願啦,點解無端端要買居屋,個個月供成萬蚊先?」即使收入、資產超額,亦情願交雙倍租金,也不願意做樓奴。

新政策下富戶冇得留低,如果富戶已經有私樓,唔想浪費手上的公屋,最直接的方法就是用綠表資格,購買居屋。

抽到新居屋固然好,如果抽唔到,就唯有到二手市場,購買未補地價的居屋或公屋。之前白居二政策推出,已經將未補地價的居屋價格炒高,相信今次新政策下,二手居屋會更搶手。

以往經常聽見前輩們說,千萬不要買居屋,因為居屋又要補地價,又不能出租,升值能力又低,投資價值低。今時今日,形勢不同了,千萬別低估綠表買家的購買力,新富戶政策下,居屋市場或會更火熱,誰說居屋沒有投資價值?

至於未買私樓的富戶,相信今次政策會打消他們買私樓的念頭。

太古城上月最新放盤叫價是多少?

太古城上月最新放盤叫價大約…各區樓市買賣詳情請看

九龍區有哪些大型屋苑放盤呎價最低?

九龍區不少受歡迎的大型屋苑呎價對比上月都有回落…各區樓市買賣詳情請看