大灣區

住大灣區 過千呎賣百幾萬 搭高鐵香港返工 有無得諗 | 樓市入門 | 海外置業

樓市

廣告

【大灣區住香港返工?】最近馬時亨建議香港年青人,可考慮在大灣區置業,往香港返工。此話引來爭議,Anthony sir亦有一番見解。

撰文:1%Anthony |圖片:新傳媒資料室

同學A: 「上次跟你哋去大灣區睇樓,真係大開眼界!」
同學B: 「過千呎都係百幾萬,仲要係名牌大屋苑,環境又靚!」
筆者: 「得閒咪多啲一齊上去睇吓樓囉,吃喝玩樂賺嘛!」
同學A: 「話時話,最近馬時亨建議年青人住大灣區喎。」
同學B: 「見到呀,好似好多網民鬧喎,哈哈!」
筆者: 「梗係啦,香港係自己地方,反而自己冇得住,慘!」
同學A: 「房屋問題邊有咁易解決到丫。」
同學B: 「其實…返大灣區住又有冇得諗呢?」

同學A: 「樓價又真係平好多,識得揀仲有機會倍升添。」

同學B: 「但係真係好遠喎。」
同學A: 「馬時亨話可以日日搭高鐵返工,個零鐘頭就到。」
同學B: 「佢係港鐵主席,梗係想你日日搭高鐵啦。」
同學A: 「佢話好多美國人都係咁喎。」
同學B: 「我啲美國朋友一日返幾個鐘頭工咋,梗係得啦。」
筆者: 「我都覺得…純投資就好,住就唔係好Work!」

大灣區住香港返工 唔掂!

搬去大灣區住,日日搭高鐵到香港返工,唔掂!

正如同學所講,歐美國家普遍的工時較短,花多些少時間搭車冇乜所謂,然而香港人工作時間長,由朝捱到晚,下班後很多時候還要應酬、秘撈、上課學習,回家的時候,高鐵分分鐘已經關了,怎麼回家呢?如果家在香港,還可以到旺角、銅鑼灣等深宵交通樞紐,搭通宵極速小巴、的士,如果家在大灣區,睇怕要找賓館宿一宵。

如果你習慣較早回家,都未必有著數

首先,交通費驚人!港鐵的車費其實都幾貴,而且經常加價,高鐵車費相信都唔會益街坊,據運輸及房屋局局長陳帆透露,香港到福田80元,到深圳北90元,到廣州南260元,如果在廣州南住,每日來回車費豈非500多元?

還有接駁車費呢?相信你的居所、辦公室不會都在高鐵上蓋吧!落車之後你不會迫巴士吧,隨時要再坐一程「滴滴」,又多20元,每月車費隨時要1.5、1.6萬,可以租個兩房單位啦!每日來回還要幾個小時,何苦呢?

近近哋住福田?咪玩啦!深圳樓價追到香港啦!最近有同學的福田單位放盤,邀請我們參觀,建築400多呎,一房一廳、殘裝、小屋苑,都要賣240萬人民幣,即是300萬港元,若以實用面積計呎價差不多過萬了!

最多只可以做七成按揭,沒有高成數,首期隨時要俾過百萬,而且按揭利息又高,動輒5%,即使俾你上到會,供樓隨時仲辛苦過買香港樓!

自由工作者 可以考慮

住遠少少得嗎?有平貨!不過香港返工確實遠!據聞大部份高鐵班次只到深圳北、廣州南,福田、深圳北樓價貴,而且在中央大力調控,有調整壓力,不多說了。

廣州南呢?質素較好的新屋苑,大約2.5萬/平方米,100平方米計算,大約250萬人民幣,而且未必借到按揭。其他地方例如惠州、東莞價錢較平,性價比較高,可惜高鐵班次少,甚至要轉車,咁就唔係1小時了,計埋安檢、過關、等車,再計埋落高鐵之後,還要接駁,每程隨時超過2小時!

還要未必一定買到車票!尤其大時大節,國慶、新年、清明等,都要提前撲飛!住珠海走港珠澳大橋得嗎?珠海舊區日日塞車塞到爆,不如試一次先再諗啦。

如果你是自由工作者,大部份時間在家工作,可以考慮!要考慮的是否能融入當地生活,其實在大灣區的二、三線城市生活是挺舒服的,地方夠大,生活指數又低,還可以申請個車牌,自己養部車到處去,大陸即使是二、三線城市,現在家家戶戶都已經有車,買車、泊車又平,爽啊!

從投資角度看 更值得考慮

如果你是從投資角度看,最緊要賺錢,更加值得考慮!

香港樓價升到這個水平,即使可以繼續升,明顯水位已經不多,新界區一個250呎左右的上車盤,已經炒到超過450萬了,難道還可以倍翻?升到900萬?然而大陸不同,很多城市仍在高速增長期,以我們兩年多前買入的珠海、惠州、東莞等大灣區主要二線城市的樓盤為例,都已經升超過一倍了!

升了一倍,呎價仍然只是千多、二千元,倍翻冇難道,只要揀得對,賺錢易好多!與其諗搬返大灣區住,不如在香港平平哋自己租個地方,又或者幾個朋友、同事共居,留番啲錢來買大陸樓,賺錢好過啦!

編按:作者為1%投資培訓的地產課程總監,著有《買樓上車防中伏》、《上車又住又賺》、《樓。轉命運》、《工商舖小本投資入門》、《50 萬上車》、《投資買樓賺錢筆記》等等,其博客《第一桶金》總瀏覽量逾300萬人次,曾接受多間傳媒專訪及出任電台地產節目嘉賓主持,並擔任TVB節目「有樓萬事足」顧問。2000年科網股爆破,曾欠下近一年薪金卡數。經債務重組後,2004年股樓雙線出擊,短短四年由滿身卡數打工仔,變出六層樓。其後與投資兵團大舉出擊投資物業,並進軍商鋪、工廈市場,以穩健投資策略,成功變出雙位數物業。

太古城上月最新放盤叫價是多少?

太古城上月最新放盤叫價大約…各區樓市買賣詳情請看

九龍區有哪些大型屋苑放盤呎價最低?

九龍區不少受歡迎的大型屋苑呎價對比上月都有回落…各區樓市買賣詳情請看