90後

90後返工瘋狂影相唔做野 網民:估唔到呢個職業都淪陷

社會熱話

廣告

隨著時日既流逝,90後都有一半已踏入社會,成為打工一族。而筆者亦不例外,成為打工仔的一份子。但就有巴打近日於連登討論區發文,採討點解而家mk妹有得做護士等絕世好工。

來源:連登討論區, TVB 劇集〈實習天使〉

首先,就有巴打留言表示於社交媒體中看見不少mk妹朋友一出ward就係咁影相,根住再post埋黎呃like,甚至表示只要生得靚女就可以做護士,去做私家醫院又可以做少啲野同時又抖多啲人工。對於以上內容,筆者都有興趣於是再繼續落去睇。

有網民就更將醫生與mk護士一齊講,形容mk護士的成因可能與醫生的能力有關,醫生負責主要救人的職責,護士自然就可以做少d黎依賴我地偉大既社會尖子醫生們既carry。

討論mk妹成為護士這個現象時,就有不少網民將這現象既成因推落去過多的護士自資課程,質疑課程收生標準與政府資助課程不一,先會令到白衣天使由天堂墜落到旺角。有網民甚至表示有朋友英文於DSE中只得2都可以出黎做護士,原因竟是私立院校在提供額外機會俾mk妹成功做護士。

另外就有網民指出其實出現mk護士都只因為護士人手一直短缺,工潮一直出現先會令到護士淪為mk妹既新「蒲點」。

雖然網民都對mk妹成為護士這件事帶有負面觀感,但在連登中亦有不少網友都話其實護士有很多時候都好惡撈。有網友就好直接咁話:「要執屎執尿時就會知份糧點解要咁高囉」,睇完佢咁講,筆者都想象到執住舊屎果陣真係會思考人生,更何況護士講緊係日日執咁滯。諗多兩諗,筆者都係要講一句這些機會都係唔好屬於我好過la。