電腦技術員

電腦技術員月薪僅得$7,600 網民:做IT慘過做乞衣

社會熱話

廣告

暑假又到了!除了是大家放假去玩的好日子,亦是好多大學生搵工的時機。不少僱主都會經由勞工處刊登空缺,今次就有關於IT的空缺,因為人工出價太低,引來網民激烈討論。

撰文:Purple弟弟 | 圖片來源:勞工署、香港討論區

電腦技術員人工一向都唔低,薪酬市價大約會出到$11,000-$18,000。最近有求職者透過勞工處互動就業服務搵工,搵到一份月薪只有$7,600的電腦技術員空缺,連五位數字都無,求職者於是在香港討論區出帖,表示:「咁既(嘅)人工,我不如去羅(攞)綜援好過啦」。

從刊登於勞工處的職位空缺可見,數碼科技系統有限公司正招聘一名臨時電腦技術員,工作地點位於葵涌。主要負責電腦維修和客戶服務,另需外勤和軟件、硬件安裝。只需要中五學歷,有基本電腦操作知識,懂得讀寫中、英語,即可應徵這份工作。資歷看似要求不多,但待遇就相對低,月薪只有$7,600,每週需工作六天,還要一個月的試工期。

求職者在香港討論區開帖留言:「香港到底搞緊咩? HK7,600一個月,請問可以羅(攞)黎(嚟)做乜? 咁既(嘅)人工都可以開得出?7,600仲要一個星期返6天, 我真系(係)唔粗口呢間野(嘢), 都對自己唔住」。

每個月只有$7,600的人工,除非個人本身好節儉,否則都幾難在香港生活。唔少網民身同感受,覺得這份工作有「搵笨」之嫌,亦紛紛留言:「呢啲係唔知乜乜計劃,揾o靚(𡃁)仔笨X嘅。」、「咁都要俾人過到日子架(㗎),10年前IT, 最衰都有8,000, 而家仲衰過之前。」。

有眼利網民仲留意到待遇人工一欄,寫住試工津貼,「仲叫津貼,不是人工」、「低過最低工資,扮津貼請人」,難怪樓主都話「不如攞綜援好過」。

有網民爆seed:「臨時工仲要試有無病呀」、「衰過深圳D(啲)人工」、「痴能線,衰過做乞兒(衣)!」。

有網民食花生,叫樓主不如將錢用來賭波,隨時搵到多過這份人工的價錢:「樓主賭一場波都吾(唔)止呢個數啦」、「打呢份工倒不如賭入球大細好過啦」。

有網民更提議,樓主不如另覓其他工作,工資隨時多過這份工:「仲耍(要)中英都要識,仲衰過洗碗亞(阿)姐」、「去做待應好過」。

樓主會否選擇這份工就不得而知,不過人工太低,「好易做爛個試」,有得揀都係選擇一份人工高的工作!