難頂

盤點公司聽過最難頂說話 網友:我老闆竟然講呢啲

社會熱話

廣告

香港人成日話一世人總會愛上幾個人渣,但其實遇到衰老闆嘅機率都係一樣,都係會一生人總會遇上幾個。近日,有巴打就係網上討論區開帖分享一句係公司聽過最難頂嘅說話,並有網民紛紛附和。

撰文:Purple弟弟     來源:連登討論區     圖片來源:tvb劇集《愛回家之開心速遞》、新傳媒圖片庫

日前於連登討論區,有巴打率先分享了係公司聽過嘅說話,由於巴打係公司年紀較為細,所以上司要求巴打捱義氣頂咗佢。巴打亦埋怨上司成日話為佢好,實質就將工作分咗俾樓主,而上司自己就係office度散步。

筆者都非常明白老闆或上司經常性將啲厭惡性工作分給下屬(即是我地),然後就拍拍屁股準時放工。臨走前,上司通常都會以掠奪者姿態出現係我地面前,叫我地儘快做完就收工。聽落好似為我地打氣,但現實是上司不但強搶我地準時放工嘅自由,仲要將我地最後嘅自尊一併攞走,真係諗起都覺得嬲。

講起收工,有另一位網友就話老闆示意大家提早放工,但做唔完嘅工作可以拎返屋企繼續做。根據返該老闆嘅logic,打工仔應該都可以伸請額外嘅ot錢,因為啲嘢係屋企做都要用人力物力去解決,點知上司們會唔會借機叫我地做更多嘅工作。

係討論區中,網友繼續對老闆以及上司的惡頂說話分享他們的經歷,其中有位網民嘅留言可以說是現今新生代最討厭嘅就話,就是「想當年」系列。這短短的三個字可以概括咗大部分80後、90後對呢個社會無盡嘅不滿以及不忿。

返工時還要應付上司們的其他要求,有時也真的令不少新生代打工仔吃不消。

大部分嘅新生代包括筆者其實都明白同欣賞,當初年老一代為香港所付出嘅貢獻,但明白歸明白,筆者認為沒有必要經常性把「想當年」掛左嘴邊。老是說「想當年我也是這樣捱過來」等說話,其實真係難聽過粗口。老實說,如果上司們想我地幫手,不妨開心見誠講想我地幫手,成個事絕對會來得較易接受。