打工仔

打工仔最憎聽到嘅4句說話 網民:真係難聽過粗口

社會熱話

廣告

香港人一直以來工作能力給予人嘅印象都係十分能幹,面對住排山倒海般嘅工作,都總能夠係限期前完成。香港人,特別係一眾嘅打工仔,經歷過眾多嘅挑戰之後,自然養成各樣美德。

撰文:Purple弟弟     資料來源:連登討論區    圖片來源:新傳媒圖片庫

近日就有巴打係連登討論區發文,討論香港人嘅工時問題,以及一眾網友對勤力及工時長嘅睇法。巴打自己亦首先發文表示,社會唔應該再將勤力歸類為返工美德,皆因香港大部分嘅上司都會利用勤力作為加重打工仔負擔嘅借口。

1)你今日準時收工?

聽落去好似是一句好正常嘅說話,但其實對於打工仔來說滿佈陷阱。對於上司來說,你今日可以準時收工即是代表你工作能力卓越,亦代表你有能力完成一天的工作,係呢啲情況下上司都好鐘意增加打工仔嘅工作量。最奇怪嘅地方係其實上司只係有一日見到我地準時收工,第二日已經要做多啲workload,咁樣點叫打工仔容忍呢?

2)你真係好做得嘢 

短短一句,已經將香港大部分上司對下屬嘅不合理期望表達出來。由最初讚賞我地做得好,到後期不斷加工作負擔。就好比期望不斷澎漲時,打工仔自然就要做多啲嘢來滿足上司嘅要求。整個過程其實都無限loop,直至到有一日打工仔終於達唔到要求,上司們就只會大條道理咁講:「點解差咗咁多?」,但就忘記咗佢地俾嘅workload已經唔係最初果個。

不過,亦有不少網友對於以上的說話有唔同解讀,例如勤力咁做唔代表一定會做得好,質量與數量當中沒有必然關係。網友就表示經常見到人好似做好多工作,但實質上全都是垃圾,又點算係美德。

3)Ad-Hoc

係討論區當中,筆者亦見到一個網友係度討論Ad Hoc,而佢嘅解釋就係隨時都可以出現而又不知幾時可以完成嘅工作。大部分打工仔一聽到Ad Hoc呢兩個英文字時,大致時都可以聯想到另外兩個英文字母—OT。Ad-Hoc呢樣嘢睇落去好似平平無奇,但其實最麻煩就係佢嘅不穩定性,唔知幾時會出現,但上司通常就只會隨口放下就要打工仔完成,試問又有誰喜歡聽見這句話。

4)天下無難事,只怕有心人

經常性都聽到有不少打工仔係職場遇到難題時,上司就只會對他說「天下無難事,只怕有心人」,又或是叫打工仔勤力啲就做到等說話,其實真係難聽過粗口。而且討論區中亦有網友留言話根本OT其實是上司嘅領導同埋計劃出咗問題,點解要下屬用所講嘅勤力來解決問題。其實係香港打工仔未必咁在意勤力嘅讚美,大部分都只係想能夠準時收工,陪多啲屋企人,錢財虛榮有時真的比不上與家人一起的晚餐。