cv

畢業想搵份長工都咁難 巴打:睇見自己CV就流眼淚

社會熱話

廣告

正所謂一年容易又畢業,又到咗各大畢業生要搵工嘅時間。如果要搵到一份好工,一份見得人嘅CV絕對係不可缺少的。近日連登討論區熱烈討論緊一個話題,內容關於一位巴打搵工時寫CV嘅感受。

撰文:Purple弟弟       圖片來源:TVB《親親我好媽》  資料來源:visualhunt連登討論區

一份CV所記錄的不只係大學生的成續,而且更是各大學生嘅人生小總結,無論係課外活動以及實習經歷,以上呢啲都會成為日後搵工嘅踏腳石。而面對寫CV呢個難題時,巴打就係討論區發言表示自己嘅CV同工作相關嘅經驗好少,根本唔知點寫。

此發文係連登一出,立即引來不少網友留言,分享佢地對寫CV嘅睇法。有網友就表示巴打有實習經驗已經比無更為好,起碼證明大學時期的暑假有為自己增值,不用日後到麥當勞工作。

當然也有網友為巴打重新包裝CV,為每個參與過的學生活動都加咗巴打能夠學到的技能,例如協作能力及溝通技巧等。筆者都非常佩服網友嘅包裝能力,相信該網友絕對係見工界達人。

正所謂無比較就無傷害,雖然巴打話自己工作經驗唔理想,但亦有唔少網友對巴打嘅大學生活表示萄葡,留言話佢地嘅大學生活都大部分時間都只係讀書,從未試過上莊及舍堂生活嘅滋味。該名網友更表示若巴打寫CV時覺得傷心,咁佢係大學生活留低嘅就只有遺憾。

筆者見到有網友要以遺憾來形容大學生活,都只能夠表示十分感慨。還記得當初考文憑試時,筆者每日都以未來如夢似幻般嘅大學生活作為目標,埋頭苦讀。最後筆者大學係入到了,但當初憧憬嘅大學生活就好似《1874》中卻去了錯誤時代。

記得係大學遇到過的云云眾人裹,有一位學長說過這樣一句說話:「大學不單是知識的發源地,還是學習成長的地方。」

一句老生常談般的說話,筆者現在已大致理解當中含意,簡單點來說,成長的其中一個課題就是要懂得接受遺憾。大學生活所留下的都已成過去,又何必過份執著呢?