跳槽

巴打升咗職都想跳槽 網民:加$7,000人工仲洗諗

社會熱話

廣告

升職加薪一直都係各位香港打工仔嘅夢想,但當夢想嚟到嘅時候,我地嘅內心總係會有啲動搖,因為誘惑從來都係無處不在,引導我地跳槽。

撰文:Purple弟弟  資料來源:連登討論區   圖片來源:visualhunt、新傳媒資料庫、TVB劇集《潮流教主》

近日,就有巴打係連登發文,表示自己啱啱升職,而且人工亦被加了15%,但正當巴打諗住認真工作嚟報答上司嘅期望時,誘惑卻出現了。有另一間公司對巴打非常器重,甚至係巴打現有人工上再俾多20%,令到巴打人工由$20,000加到$27,000。

巴打一方面受到萬惡金錢嘅引誘,但同時又害怕令上司失望。身陷兩難嘅巴打,最終決定發文詢問各位網絡神人嘅意見。

面對著巴打呢個兩難嘅局面,有網友將呢個情況比喻為理性同感性嘅角力,明知轉工就可以多$7,000人工,但總會被上司或老闆當初嘅期望影響。係經濟學角度,我地會稱呢種現象稱為沉沒成本,意思係被以往嘅付出嚟影響現在嘅理性決定,有得加$7,000人工仲點會唔轉工呢?

有網友非常清楚知道商場嘅遊戲規則,所以就同巴打講試想想如果是巴打的上司接到了相近的offer會怎樣?巴打嘅上司應該唔會坐係度回憶往事幾千次,大概應該好快就接受咗offer,去攞更高人工。

甚至有網友質疑忠誠嘅重要性,表示巴打呢件事係佢聽過最大嘅笑話,又有網友勸巴打及早回頭,忠誠係唔會幫到我地上車買樓,係香港最實際都係錢。

筆者都好認同巴打應該轉工嘅睇法。如果有一個機會去搵更多錢,咁點解唔去試吓先?如果真係同上司啱傾的話,離開咗公司之後亦都可以繼績約聚會,但如果當中嘅情誼唔係真的話,巴打怎樣認真及忠誠都無法改變事實。