大學生

大學生返工被上司喪鬧 巴打:佢傻到跳開心舞舒壓

社會熱話

廣告

適逢剛剛過去的大學生求職月份,相信已經有不少嘅大學生加入了職場,成為咗打工新力軍。原本應該係值得開心嘅上班人生,估唔到竟然有畢業生發覺無所適從,甚至係受到壓力下,做出驚人舉動。

撰文:Purple弟弟    資料來源:連登討論區  圖片來源:tvb《萬千星輝賀台慶》、新傳媒資料庫、visualhunt

巴打係連登討論區發文,話自己公司果個大學畢業生,·返工短短一個月,已經將大部分嘅工作做錯哂。由於錯得太多嘅關係,該名畢業生就被上司經理捉入房喪罵,甚至連房外便都能聽到。

該名畢業生被罵後,唔知是咪顛咗,定係存心報仇,竟然係Office用shake shake薯條跳舞。跳舞都算,該名畢業生甚至以舞技作為向上司等強權挑戰嘅工具,不斷利用自己嘅力量向世界抗衡。

筆者見到呢位畢業生嘅職場舞動表演,都只能夠慨嘆一句為何大學唔修讀表演相關嘅學系呢?果位仁兄竟然可以用普通嘅shake shake薯條就能夠做出如此驚為天人嘅辦公室舞蹈,實在令人惋惜佢嘅才華得唔到應有嘅發揮。

但亦有較為成熟以及理性嘅網友就對畢業生表示同情,又認為畢業生根本無須以異常行為嚟向經理報復。畢業生其實可以直接還擊經理,只要把經理當返做人而唔係上司,根本就唔需要怕上司。

而且亦有不少網友係討論區認同香港人嘅奴性問題太重,有不少香港人一直以來把ot當成工作的必需部分,無疑係扭曲咗工作嘅核心意義,工作同休息本應有非常明確嘅界線,但係奴性重嘅香港人就將呢條界線模糊咗,導致返工受氣同埋ot變成咗職場新規則,每個香港人都要遵守,致令香港而家變成咗無間地獄。