尷尬時刻

盤點人生最尷尬時刻 網民:轉新工叫錯舊老細名

社會熱話

廣告

人生經常總會有幾個難忘嘅時刻,可能會係結婚,又可能係升職加薪,但筆者相信尷尬時刻絕對會係大家心中佔一席位。

資料來源:連登討論區  圖片來源:TVB《2008年十大勁歌金曲頒獎典禮》、visualhunt

近日就有網友係連登討論區發文,務求要盤點大家人生中最為尷尬嘅時刻,甚至係現在回想都會覺得好惡頂。而網友亦都首先分享咗佢自己嘅經歷,網友就話當初還係細路嘅時候,試過係海洋公園認錯一位男人為自己嘅爸爸,跟住仲要叫咗佢一聲「老豆」。

係街認錯老豆都還好,海洋公園入便認錯基本上個個都會望過嚟,仲要被人大聲話認錯,真係會喊出嚟。

有試過有網友係睇緊女神嘅whatsapp icon時唔小心,㩒錯咗個制,結果打咗電話去女神度,對方雖然無接聽,但亦都send返個問號俾網友問點解。呢次簡直係網友人生中最尷尬經歷,事關到現在該網友係見到女神時都唔敢打招呼,怕被人舊事重提。

亦都有唔少網友分享以往在求學時期嘅尷尬事情,例如大小二便失禁,係學校講粗口俾老師發現等等。

但亦有網友分享職場嘅尷尬事情,有網友就試過係轉工搵新工時,想同個fd講見工情況,唔小心打錯咗俾自己嘅老闆,仲要講咗幾分鐘先知道打錯咗俾老闆。知道咗之後就即刻扮搭錯線,順便收埋線。 之後仲係返新工第一日就已經講錯咗老細名,竟然咁啱叫返舊老細嘅英文名,我睇完都唔知好嬲定好笑。

而筆者亦可以分享自己嘅一個趣聞,話說當時剛剛大學畢業,忘記學生證已過了期,還用學生特價電影票。結果在進場時就被相關員工發現,筆者還記得果名員工好大聲講咗一·句:「先生,你唔係仲扮細呀?」

果個人一講完,差唔多全場望住我,果個moment我真係想識遁地,返去屋企訓覺。