延禧攻略

睇劇學辦公室致勝之道 盤點《延禧攻略》5大金句

社會熱話

廣告

中國內地劇集《延禧攻略》最近係各大平台都熱播,除咗有靚人靚景睇之外,估唔到將清朝深宮嘅權力鬥爭,放返係現代職場,竟然令人幾有同感。而劇中滿佈金句嘅設計,就更令各位打工仔更有代入感。

圖片來源:新傳媒圖片庫、官方影片截圖、網上圖片 、微博

劇中講一班妃子為咗係後宮中「爭上位」,做盡一切可用嘅方法令到自己嘅目標達成,而當中一句又一句嘅金句為套劇增色不少。以下為筆者盤點當中打工仔五大金句:

人心存良善 更應懂自保

係打工仔嘅世界,從來無所謂永遠嘅朋友,更無永遠嘅敵人。上一秒同你稱兄道弟,下一秒已經可能盤算著如何謀害你。保留不害人之心在現今職場是重要的,但更重要是保護自己。

別管這事情有多荒繆,只要有人信,那就是真的

以上情況早已在各職場有所聽聞,四字成語「三人成虎」所說的就是相似的情況。無論作為一個打工仔,自問對公司上司有多麼的忠誠,可能一個看似荒謬的謠言,就已經令你多年嘅努力付諸流水。

在這個紫禁城裡,一個人,連一棵樹都不如。

雖然將職場比喻為紫禁城可能會有點誇張,但係職場如戰場,一個不留神,就會好容易跌入陷阱,連份工都不保。在這個職場前提下,又有誰能夠好比大自然界長壽的代表——樹木。只是短短數年時間,一間公司可能已經面目全非,但樹卻仍能屹立不倒。

凡欺人者,他日必為人所欺

這句說話的道理非常簡單易明。每個欺騙人的全都想獲取正規道徑以外的報酬,所以才需要出此下策。既然有想走捷徑嘅諗法,又當然容易被人利用,到最後分分鐘有機會比起普通人更容易受騙。只要保持唔貪小便宜,自然就唔會咁易受人控制。

若想累積好名聲啊,就要一輩子做好事,若有了絲毫的污點,那可就是大廈傾頹

最後呢句非常簡單,就係你返工十年從未出錯,而且為公司立咗唔少汗馬功勞,但係可能一個小失敗又或者一個低潮期就足夠令老細借故炒你,令到你一生嘅英名留下莫大嘅污點。